پاکبان امانت‌دار شهرداری اندیمشک ۸۵۰ میلیون ریال را به صاحبش برگرداند

امیرحسین نامجو در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: توجه به رفع مشکلات کارمندان و کارکنان شهرداری اندیمشک، توسعه خدمات شهری، تأمین رضایت شهروندان اولویت نخست شورای این شهر است. تا پایان امسال طرح‌های مختلفی و با هدف درآمد زایی پایدار و تکمیل طرح‌های عمرانی شهری در اندیمشک به اجرا می‌رسد، این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی هستند.

نائب رئیس شورای شهر اندیمشک با بیان این که صداقت و امانت داری مهم‌ترین شاخص و ملاک سنجش مسئولان و شهروندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی است، عنوان کرد: صبح امروز پاکبان امانت دار شهرداری اندیمشک ۸۵۰ میلیون ریال را به صاحبش برگرداند. آقای گودروزی امروز و در زمان انجام وظیفه شغلی خود شش فقره چک در وجه حامل را پیدا و پس از آن با اطلاع به شهرداری کوی لور و شورای شهر و شهرداری اندیمشک چک‌ها را به صاحبش بر می‌گرداند.

نامجو بیان کرد: این کارگر پر تلاش و امانت دار شهرداری اندیمشک پس از بازگشت چک‌ها و علی رغم درخواست متعدد صاحب چک، حتی یک ریال را به عنوان هدیه یا هر عنوان دیگر، دریافت و قبول نکرده است. این کارگر و پاکبان شایسته شهرداری اندیمشک، هدف خود را حفظ حقوق شهروندان و رعایت حق الناس و توجه به منطق سیره اهل بیت(ع) و آموزه‌های قرآن کریم اعلام کرده است.

نائب رئیس شورای شهر اندیمشک با اشاره به لزوم ترویج امانت داری و اهمیت آن در سیره اهل بیت (ع) و منطق قرآن در مسیر خدمت رسانی به شهروندان، ادامه داد: به زودی و با همکاری شهرداری و شورای شهر اندیمشک از این پاکبان زحمت کش شهرداری و با برگزاری یک آئین ویژه تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/