شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی مجری پروژه های عظیم پتروشیمی ، موفق ترین شرکت زیر مجموعه هلدینگ خلیج فارس

خورنا|باقر گل فر: شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بیش از ۲ دهه تجربه موفق در اجرای پروژه های بزرگ در عرصه طرح های توسعه ای پتروشیمی، یکی از پیشگامان این عرصه در بین شرکت های خصوصی کشور می باشد.

صفرعلی بابایی فروشانی مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با اشاره به این موضوع اظهار داشت : این شرکت با حمایت و همراهی سرمایه گذاران و ذینفعان خود و از طریق مجموعه استراتژیها و سیاستهای کلان، نگاه مسئولانه به محیط پیرامونی در اجرای پروژهها دارد. در واقع، توجه سیستمی به مسئولیت اجتماعی با رویکردی متعالی همواره سرلوحه فعالیتهای شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی میباشد. لذا بطور خلاصه مجموعه فعالیتهای مرتبط با مسئولیتهای اجتماعی این شرکت در سه بخش ارائه می گردد.

وی در ادامه افزود:در توسعه خدمات عمرانی و زیربنایی این شرکت علاوه بر سهم بسزایی که در اجرای پروژهها برعهده داشته است، در پیشبرد طرحهای عمرانی، زیربنایی و ساختمانی نظیر احداث مجتمع های مسکونی، فرودگاه، بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی، فضاهای آموزشی، مجتمع مسکونی بهارستان در بندرماهشهر و مهمانسرای مجموعه فرهنگی و ورزشی شیرینو،شهرک خانه سازی جم در عسلویه نقش مهمی را ایفا نموده است؛ موضوعی که فضای زندگی را برای کارکنان و خانواده آنها در مناطق دشوار عملیاتی سهل تر و مناسب نموده است. همچنین این شرکت با احداث مجتمع زائرسرای مشهد مقدس و احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی چغاخور در اصفهان در راستای ایجاد انگیزه و شادابی در کنار خانواده کارکنان شرایط و امکانات رفاهی خوبی فراهم آورده است.

بابایی گفت:درمشارکت های فرهنگی و اجتماعی یکی از ارزشمندترین خدمات شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در کشور به ویژه در صنعت پتروشیمی توانمندسازی نیروهای بومی و اشتغالزائی در مناطق عملیاتی (ماهشهر، عسلویه و شهرستانهای دیگر) بوده است. توانمندسازی بیش از ۶۴۰۰۰ نفر نیروی ماهر در پروژهها از طریق برگزاری آموزشهای فنی، از مهمترین کارهایی بوده است که این شرکت در سال های گذشته به آن اهتمام ورزیده است؛ به طوری که نرخ اشتغالزایی را افزایش و عملکرد پروژهها را بهبود داده است. این شرکت در فعالیتهای بشردوستانه و خیریه و کمک به گروههای NGO اقدامات چشمگیری داشته و همکاران در مسائلی نظیر کمک مالی به زندانیان دارای جرایم غیرعمد، انتقال خون، کمک به مؤسسات خیریه و غیره مشارکت داشته اند.

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در پایان گفت: افزون بر اینکه شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی طی دو دهه گذشته در ارتباط با فعالیتهای فرهنگی به ویژه ارتباط با دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی و همچنین مشارکت در فعالیتهای پژوهشی از قبیل تألیف و ترجمه بیش از ۵۰ جلد کتاب مدیریت پروژه، انجام بیش از ۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه مدیریت پروژه، طراحی متدولوژی مدیریت پروژه مربوط به صنایع نفت،گاز و پتروشیمی، مستندسازی و ثبت آموخته های پروژهها، تهیه مدل جامع بلوغ مدیریت پروژه همکاری نموده است و در این رابطه پیشگام است. خروجی فعالیتهای پژوهشی این شرکت به صورت رایگان در اختیار فعالان عرصه صنعت نفت کشور و همچنین سایر صنایع قرار گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *