در پی تکرار حوادث جاده‌ای در خوزستان، وزیر راه به مجلس احضار می‌شود

خورنا: سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی به دلیل مشکلات جاده‌ای در خوزستان که اخیرا به مرگ ۳۶ نفر از هموطنان در این استان در کمتر از ۲۵ روز منجر شد، به مجلس شورای اسلامی احضار می‌شود و باید پاسخگوی سئوالات نمایندگان خوزستان باشد.

وی با اشاره به افزایش حوادث جاده‌ای در خوزستان، افزود: ماهانه در جاده‌های استان کشته‌های زیادی داریم ولی مسئولان بی‌تفاوت هستند و اقدامی انجام نمی‌دهند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمی‌توان کشته شدن ۳۶ نفر را نادیده گرفت، خاطر نشان کرد: قطعا این تعداد تنها بر اثر بی‌دقتی و یا خواب آلودگی راننده جان خود را از دست نداده‌اند و اگر دلیل حوادث را اینگونه اعلام کرده‌اند تنها برای سلب مسئولیت از برخی مسئولان است.

حسینی خاطرنشان کرد: پیش از این بارها به وزیر راه و شهرسازی از سوی مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس برای مشکلات جاده ماهشهر – آبادان تذکر داده شده اما اقدامی از سوی این وزارتخانه و سازمان زیر مجموعه آن در خوزستان انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه همه نمایندگان خوزستان طرح سئوال از وزیر راه و شهرسازی را امضا می‌کنند، تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی باید به مجلس بیاید و پاسخگو باشد که چرا در بخش راه اینقدر مشکلات در خوزستان وجود دارد و برای حل آنها چه برنامه‌ای دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته‌های گذشته اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در مسیر ایذه به لردگان واژگون شد و ۲۶ نفر جان خود را از دست دادند و دو روز پیش نیز در جاده آبادان به ماهشهر براثر حادثه رانندگی ۱۰ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست داده‌اند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *