برتری تیم پیشکسوتان روستای دهملا مقابل بزرگان فوتبال خوزستان در دهه ۷۰ + تصاویر

از سری مسابقات دوستانه فوتبال در شهرستان هندیجان روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۱ یک بازی بین تیم های منتخب پیشکسوتان فوتبال خوزستان و پیشکسوتان روستای دِهمُلای هندیجان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری خورنا در این بازی که در ورزشگاه شهدای روستای دهملا برگزار شد، تیم پیشکسوتان این روستا موفق شد با نتیجه سه بر یک حریف نام آشنای خود را شکست دهد.

در تیم پیشکسوتان فوتبال خوزستان که هدایت آن بر عهده حاج حسن سالمی مربی کاردان و موفق استان بود بازیکنانی همچون علی فرتوت اهوازی، لفته حمیدی، بهمن فریس، رضا کار ساز، رحیم حلفی، جلیل ذبیدی، عادل ذبیدات، غلامرضا عیدی زاده، سیاوش بختیاری زاده، فریدون حردانی، شهرام نجدی و عبدالله ویسی حضور داشتند.

حسن سالمی سرمربی تیم منتخب پیشکسوتان خوزستان به خبرنگار ما در هندیجان گفت: هدف ما از برگزاری اینگونه مسابقات، آشنایی با فوتبال، فوتبالیست ها و پیشکسوتان شهرستانها و روستاها در نقاط مختلف استان می باشد.

وی افزود: هدف دیگر ما بخصوص ایجاد ارتباط و انگیزه در پیشکسوتانی است که واقعاً لازمست مورد حرمت و تکریم قرار گیرند، تا بتوانند با توانایی و شوق دوچندان،کارهای روزمره خویش را براحتی به انجام رسانند…

ایشان اضافه کردند: این عزیران با انجام این مسابقات و بازیهای میتوانند با روحیه مطلوب، همچنان خود را قبراق و سر زنده نگه دارند.‌حاج سالمی ادامه دادند تلاش ما استمرار این نوع بازیها و هم تقویت عشق فوتبالی پیشکسوتان استان بوده و هست.

وی افزود: در برگشت حتماً هیئت فوتبال استان خوزستان را از امکانات ورزشی این روستای ورزشی، مطلع خواهم ساخت و به آنها اعلام میکنم در شهرستان هندیجان،روستایی با امکانات و توانایی های مناسب برای برگزاری یک دوره آموزشی در سطح کلاس سی ایران نیز وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: فوتبال هندیجان رو به رشد می باشد و امیدوارم این شهرستان در آینده ی نزدیک حداقل در سوپر لیگ استان یا زیر گروه باشگاه های کشور یک نماینده فوتبالی خوب داشته باشد.

مسئول کانون پیشکسوتان خوزستان گفتند: یکدوره آموزشی کلاسهای e در این شهر برگزار کردیم و آرزو میکنم برای برپایی کلاسهای c آسیا این توانایی ها و پتانسیل ها هم فراهم گردد تا این کلاس ها باعث رشد و پیشرفت فوتبال در این شهرستان نیز شود .

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از میزبانی شایسته و مسئولان برگزارکننده ی این دیدار دوستانه، گفت: این بازی دوستانه باعث شد فوتبالی های قدیمیِ اهواز و روستای دهملا هندیجان با هم آشنایی بیشتر و بهتری پیدا کنند.ایشان برای فوتبال این خطه و استان خوزستان آرزوی سربلندی و توفیق نمودند.