نماینده اهواز: مسئولان درباره حوادث جاده‌ای اخیر و تکرار آن در خوزستان مشکلات را بپذیرند

خورنا: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان در حوادث جاده‌ای اخیر با اظهار نظر غیر مسئولانه، از خود سلب مسئولیت نکنند.

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بهتر است مسئولان درباره حوادث جاده‌ای اخیر و تکرار آن در خوزستان مشکلات را بپذیرند و از کتمان آن‌ها خودداری کنند.

وی افزود: بارها تذکر داده‌ایم که محورهای ایذه به لردگان، اهواز – باغملک، شوشتر – اهواز، شوشتر – مسجدسلیمان، اهواز -مسجدسلیمان، آبادان – ماهشهر، اهواز- امیدیه، امیدیه – ماهشهر، امیدیه -دیلم قتلگاه مردم خوزستان شده است ولی هیچ کس به سخنان ما توجهی نکرد.

منتخب مردم اهواز در مجلس نهم تاکید کرد: مسئولان در شرایط کنونی باید بپذیرند که در این باره کم‌کاری و قصور شده و در راستای رفع مشکلات اقدام کنند.

موسوی با اشاره به اینکه تا کی باید شاهد مرگ همشهریان و هم استانی‌های خود باشیم، تاکید کرد: وزیر راه و شهرسازی باید در این باره پاسخگو باشد و کوتاهی اصلا پذیرفته نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: مرگ ۳۶ نفر در مدت ۲۵ روز تنها در دو حادثه و تلفات دیگر در حوادث  جاده‌ای در این مدت نشان می‌دهد که در هر روز ۱.۸ نفر در جاده‌های خوزستان کشته شده‌اند البته این آمار مربوط به ۲۵ روز گذشته است که رقم بسیار قابل توجهی است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از جاده‌های خوزستان در شرایط کنونی مال‌رو است و برای تردد انسان استاندارد نیست، علاوه بر این، پرتگاه‌های بسیار خطرناک و کم بودن عرض جاده‌ها در موارد متعدد خطرساز شده است و باید درباره مشکلات جاده‌ای خوزستان وزیر پاسخگو باشد.

موسوی تاکید کرد: آزادراه خوزستان ۱۲ سال پیش آغاز شده ولی تاکنون به پایان نرسیده است، این در حالی است که در سایر استان‌ها پل ۱۲ کیلومتری در دو سال ساخته می‌شود اما پل دو کیلومتری در خوزستان ۱۲ سال طول می‌کشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دو حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی به دره و بروز تصادف مرگباری در جاده آبادان – ماهشهر ۳۶ نفر کشته شدند که این دو حادثه به فاصله کمتر از ۲۵ روز اتفاق افتاده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *