۷۰۰ هزار زائر اربعین وارد شهرستان اندیمشک شد

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: تمام تمهیدات مورد نیاز به جهت اسکان و حضور زائران اربعین در شهرستان اندیمشک، پیش‌بینی و فراهم شده و این شهرستان با استفاده از تمام توان و تجهیزات خود، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به تردد گسترده زائران اربعین در شهرستان و عبور از مسیرهای ریلی و جاده‌ای اندیمشک افزود: با همکاری امام جمعه، اداره کل راه آهن زاگرس، شهرداری، اداره راه، شبکه بهداشت و درمان، شورای شهر، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، ستاد عتبات عالیات و دیگر بخش‌های فرهنگی و اجرایی و اداری شهرستان، اندیمشک آماده پذیرایی از زائران اربعین در مسیر بازگشت به کشور هستند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به این که طبق بررسی‌های صورت گرفته، امسال بیش از ۷۰۰ هزار زائر اربعین وارد شهرستان شده است عنوان کرد: زائران اربعین داخلی و خارجی پس از حضور در شهرستان به کربلا و حرم‌های متبرک اهل بیت(ع) اعزام و به جمع پرشور عاشقان سالار شهیدان، پیوسته‌اند.

وی با اشاره به این که امسال بیش از ۸۰ هزار زائر اربعین در شهرستان اندیمشک اسکان یافته‌اند گفت: با همکاری شهروندان و بخش‌های مختلف شهری و روستایی و واحدهای انتظامی و نظامی، بیش از ۸۰ مرکز اسکان و ۷۰ موکب مردمی در شهرستان و با هدف پذیرایی شایسته از زائران داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کردند.

جهانگیری با بیان این که هم چنین بیش از ۲۰۰ هزار زائر اربعین از خدمات رفاهی شهرستان اندیمشک در این مدت بهره‌مند شدند خاطرنشان کرد: ۹ کمیته اربعین در شهرستان اندیمشک تا پایان سفر معنوی و حماسه بزرگ سالار شهیدان فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/