انصراف سیناصنعت از میزبانی لیگ برتر کشتی در ایذه

هوشنگ حاتمی اظهار داشت: اقدامات لازم جهت آمادگی شهرستان برای میزبانی فینال لیگ برتر صورت گرفته بود.

سرپرست تیم کشتی فرنگی سینا صنعت افزود: متاسفانه فینال لیگ، تحت شعاع استعفای رسول خادم از فدراسیون کشتی و ناهماهنگی سازمان لیگ و فدراسیون قرار گرفت.

وی با انتقاد از عدم اجازه به حضور دو کشتی گیر این تیم از اردوی تیم ملی ، تصریح کرد: میثم دلخانی و مهدی محسن نژاد دو کشتی‌گیر ما که در اردوی تیم ملی امید برای شرکت در مسابقات جهانی هستند اجازه حضور در فینال لیگ داده نشد که این خود موجب کاهش انگیزه کشتی گیران ما شده است.

حاتمی با بیان اینکه قرارداد با دو کشتی گیر دیگر ایرانی و‌قرقیزستان بسته و بلیت آنها رزرو شده بود، تصریح کرد: کشتی‌گیر قرقیزستانی و ایرانی در دقایق آخر به دلایل نامعلوم از همراهی تیم منصرف شدند که برنامه ریزی‌های تیم را برهم زدند.

سرپرست تیم کشتی سینا صنعت ایذه با بیان اینکه هدف از میزبانی ایجاد شور و نشاط در بین جوانان شهرستان بود، عنوان کرد: توجه بفرمائید که تیم ایذه می‌بایست در شهر خود بدون کشتی‌گیر به مصاف حریفان می‌رفت که این خودبه خودی رنجش طرافداران این تیم را به همراه داشت.

حاتمی افزود: از بین بردن حس رقابت در مسابقات و قهرمانی بدون رقیب، لذت نداشته و قوانین برگزاری لیگ هم به نوعی نوشته شده است که نمی‌تواند جلوی این قراردادها و تعدد کشتی‌گیران مطرح کشور در یک تیم را بگیرد، با این کار لیگ‌های کشتی جذابیت خود را از دست می دهد.

وی در پایان ضمن تشکر از مسئولین ایذه در جهت هماهنگی های لازم برای برگزاری گفت: نظر مدیرعامل باشگاه انصراف از رقابت ها است که این‌موضوع توسط این باشگاه در دست بررسی است.

قرار بود فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور روز ۱۴ آبان در شهرستان ایذه برگزار شود.

انتهای پیام/