در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی جلسه انجمن عمومی کتابخانه های شهرستان هفتکل برگزار شد/رئیس کتابخانه های هفتکل:اقدامات دولت تدبیر و امید در زمینه کتاب و کتابخوانی قابل تقدیر است

قادر سبحانی |خورنا_رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان هفتکل در ابتدای جلسه ضمن قرائت دستور جلسه و تقدیر دولت تدبیر و امید به بحث کتاب و عنایت ویژه دکتر روحانی رئیس جمهور امسال هفته کتابخوانی به یازده روز افزایش یافت و اظهار داشت : برای رسیدن به شاخص های بین المللی باید در جامعه کار فرهنگی انجام داده و مردم را بیشتر به کتابخوانی تشویق نمائیم و موضوع مطالعه و ساخت وساز فضا های مطالعه را در جلسات تخصصی مطرح نموده و آن ها را پیگیری نمائیم.

مهندس نادر مرادی فر اضافه کرد : اگر بستر و زمینه های افزایش مطالعه مردم را مهیا نمائیم مردم نیز به مطالعه روی آورده و این فرهنگ در جامعه جا افتاده خواهد شد.

در ادامه این جلسه معاون فرماندار هفتکل گفت: هدف از برگزاری جلسات انجمن را پرداختن به اهمیت کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و با بیان اینکه برگزاری جلسات و اتخاذ تصمیمات لازم،زمینه رشد و توسعه فرهنگ کتابخوانی را فراهم می نماید، توجه به مبحث کتابخوانی در سطح شهرها و روستاها را جزء اولویت برنامه های فرهنگی برشمرد.

سید حمید حسینی افزود:کتابخانه بعنوان بهترین تفریح وغذای روح بشر یاد کرده و افزودند اگرفضای کتابخانه را برای نوجوانان وجوانان آماده کنیم علاوه بر رفع نگرانی خانواده ها ازوقت این قشر به بهترین وجه استفاده خواهد شد.

در پایان این جلسه مواردی در خصوص هفته کتاب و کتابخوانی مصوب و مقرر گردید در ایام هفته کتاب نمایشگاه کتاب با تخفیف ۴۰درصدی ؛مسابقه کتابخوانی ، عضویت رایگان ،زنگ کتاب و برنامه های متنوع برگزار گردد