آغاز طرح سامان‌دهی بازار شهیدصدوقی بندر امام

خورنا : علی گلمرادی اظهار داشت: طرح سامان‌دهی بازار شهید صدوقی و بلوکی‌های بندر امام توسط پرسنل شهرداری با همکاری نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و بخشدار بندر امام آغاز شده است.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای عدم توجه بازاریان و دست‌فروشان به ماده ۵۵ تبصره یک با دستفروشان سد معابر برخورد قانونی صورت گرفت.
شهردار بندر امام افزود: در همین راستا براساس قانون دست‌فروشان و بازاریانی که اقدام به سد معابر می‌کردند در بندرامام جمع‌آوری شدند.
وی ادامه داد: یکی از مشکلات در شهر سد معبرهاست که مزاحمت‌هایی را برای مردم ایجاد می‌کند و شهرداری مکلف است که نسبت به ساماندهی دست‌فروشان در مکان‌های مختلف شهر اقدام کند.
گلمرادی تصریح کرد: ساماندهی دست فروشان در افزایش کیفیت توزیع اقلام و کالا نقش مؤثری دارد که امیدواریم با همکاری دستفروشان پروژه جمع‌آوری و ساماندهی این قشر به اتمام برسد.
وی در ادامه بابیان اینکه شهرداری باید به نگرانی‌های مردم به ویژه در خدمات شهری و وضعیت خدمت‌رسانی بیش از پیش توجه کند، گفت: ارائه خدمات باید به نحوی باشد تا در فرآیند کار نارضایتی شهروندان را فراهم نکند.
شهردار بندرامام با اشاره به اینکه پدیده دستفروشی و سد معبر به لحاظ قانونی و نوع فعالیت علاوه بر شهرداری در حوزه عملکرد و وظایف دیگر دستگاه‌های اجرایی است، اضافه کرد: برخورد جدی با سد معبر و جلوگیری از اقدام سودجویانه دستفروشان صیانت از فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی است که موفقیت آن نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط است.
وی در ادامه وضعیت دست‌فروشان در بازار شهید صدوقی این شهر را بسیار نامطلوب خواند و اظهار داشت: دستفروشان بازارچه شهید صدوقی در آینده‌ای نزدیک جمع‌آوری و سامان‌دهی می‌شوند.
گلمرادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زمین فعلی بازارچه شهید صدوقی بندر امام متعلق به اداره بهزیستی این شهرستان است، این بازارچه باید به مکان دیگری منتقل شود.
وی افزود: در همین راستا طرح سامان‌دهی بازارچه شهید صدوقی بندرامام آغاز شده که امیدواریم با همکاری شهروندان و بازاریان بندرامام و مشارکت و همکاری دستگاه‌های ذیربط این طرح هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.
شهردار بندر امام با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های متعدد شهرداری در زمینه‌های عمرانی و خدماتی این نوید را به مردم داد که در آینده‌ای نزدیک تحولی بنیادین در بخش عمرانی و خدماتی بندرامام به‌ وجود آید.