بازدید نماینده مردم شریف مردم بندر ماهشهر ، بندر امام خمینی ، امیدیه و هندیجان از مدرسه خیرساز شرکت پتروشیمی مارون در شهر شهید چمران

دکتر علی گلمرادی به منظور پیگیری مطالبات مردم منطقه ، از پروژه های خیریه پتروشیمی مارون در حوزه مدرسه سازی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا|در این بازدید مهندس صلاحت پور مدیر منابع انسانی پتروشیمی مارون و نماینده مدیر عامل در أمور خیریه و مسئولیت اجتماعی مدیر عامل ، دکتر گلمرادی را همراهی می کرد.
مدرسه دوازده کلاسه پتروشیمی مارون که در کنار کلاس های آموزشی ، دفاتر مدیریت ، آزمایشگاه پیشرفته ، حمام و سرویس های بهداشتی ، منزل سرایداری و نگهبانی را در فضایی به مساحت زیر بنای حدود دو هزار متر مربع شامل می شود و به زودی افتتاح خواهد شد.
در این بازدید به درخواست و پیگیری نماینده مردم شریف منطقه و موافقت مدیریت پتروشیمی مارون ، مقرر گردید تجهیز مدرسه فوق به میز و صندلی ، کولر ، وسایل گرمایشی ، لوازم آزمایشگاهی و … با هزینه بیش از هفت میلیارد ریال توسط این شرکت خیر انجام گیرد.
شایسته گفتن است مدرسه مارون یک در منازل مسکن مهر فاز هفت ماهشهر توسط پتروشیمی مارون احداث و هم اکنون در حال بهره برداری می باشد و فاز دوم این مدرسه در قالب طرح توسعه ای به زودی احداث خواهد شد.
ساخت مدرسه مدرن دوازده کلاسه در بندر امام خمینی و مدرسه روستایی گرگر از برنامه های خیریه این شرکت در آینده نزدیک خواهد بود که با پیگیری دکتر علی گلمرادی و همت شرکت پتروشیمی مارون احداث خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مازيار با سلام.لطفا پیگیری بفرمایید که با چه توجیهی نماینده محترم از پول شورای راهبردی شهرستان می خواهد یک مدرسه در رامشیر بسازد؟؟؟؟؟؟؟؟؟