آخر و عاقبت ورزشگاه ۴ هکتاری روباز بهبهان/ پروژه ای که پس از دوبار کلنگ زنی قرار است در محل جدید احداث شود

خورنا | پدرام کسائی:  پروژه ورزشگاه روباز ۴ هکتاری برای اولین بار در زمان علی مظفری فرماندار سابق در دهه فجر سال ۹۶ در زمینی مجاور آرامستان بهش رضوان کلنگ زنی شد.


این پروژه چند ماه بعد و در زمان فرمانداری محمد حری برای دومین بار با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین محلی در همان محل مجدداً کلنگ زنی شد تا امیدها برای احداث ورزشگاه دوچندان شود.

طی پیگیری های صورت گرفته پس از چندماه از گذشت کلنگ زنی، مشخص شد که محل احداث ورزشگاه روباز تغییر یافته و همچنین پروژه ۴ هکتاری به حدود ۲.۵ هکتار تقلیل یافته است.

به همین منظور بر آن شدیم تا گفتگوئی با سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان داشته باشیم و روند اجرای این پروژه را از وی جویا شویم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت: استاندار خوزستان در روز کلنگ زنی نسبت به مسافت زیاد محل پروژه در مجاورت آرامستان رضایت نداشته و خواستار پیگیری جهت تخصیص زمین در محلی در فاصله کمتر، نسبت به مرکز شهر بوده تا شهروندان بسهولت به این ورزشگاه دسترسی داشته باشند.

حسین خود افزود: به همین منظور با پیگیری صورت گرفته قطعه زمینی به مساحت ۲.۵ هکتار در کوی سلحشوران در مجاورت زمین چمن پاس توسط شهرداری بهبهان به این امر اختصاص یافت که پیمانکار پس از تحویل ۴ میخ زمین اقدام به تجهیز کارگاه نموده است.

خود در ادامه در خصوص تاخیر بوجود آمده در شروع بکار پروژه گفت: برای شروع بکار دو مشکل وجود دارد که در تلاش هستیم رفع شود.

خود در توضیح این مشکلات گفت: یکی از پیمانکاران شهرداری مدعی است که زمین مذکور توسط شهرداری جهت ایجاد فضای سبز در نظر گرفته و قرار بوده وی در این محل این پروژه را اجرا کند و به همین دلیل جلوی فعالیت پیمانکار پروژه ورزشگاه را گرفته است. مشکل دومی که در حال حاضر جهت اجرای پروژه داریم، مجاورت پروژه با دیوار منطقه انتظامی است که ناجا از ما خواسته با حفظ حریم ۱۰ متری با دیوار آنها پروژه ورزشگاه اجرا شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهبهان در خصوص تامین و محل اعتبار این پروژه نیز گفت: اعتبار این پروژه ۴ میلیارد تومان است که  با تلاش استاندار قرار است مبلغ دومیلیارد تومان آن از محل ارزش افزوده و دومیلیارد از سازمان برنامه و بودجه قرار است تامین و تخصیص داده شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مشکلات موجود در جلسه شورای ورزش شهرستان که هفته آینده با حضور معاون مدیرکل برگزار خواهد شد مرتفع و اجرای پروژه آغاز گردد.

پی نوشت: امیدواریم مشکلات موجود مرتفع شده و آخر و عاقبت این پروژه به اصطلاح ۴ هکتاری پس از چندبار کلنگ زنی به زمین دو گل کوچک ختم نشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *