نمایشگاه کتاب در آغاجاری برپا می‌شود

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: به‌مناسبت هفته کتاب، نمایشگاه کتاب با برخورداری از پنج هزار عنوان کتاب در این شهرستان برپا می‌شود.

سکینه حقیقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب در شهرستان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب شهرستان آغاجاری با ۵ هزار عنوان کتاب و تخفیف ۲۰ درصدی برپا می‌شود.

وی افزود: همچنین نمایشگاه نقاشی با ‌نام نگاه آسمانی متشکل از آثار جمعی از هنرمندان شهرستان آغاجاری برپا شده و مورد بازدید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری تصریح کرد: تجلیل از مسن‌ترین و خردسال‌ترین عضو کتابخانه‌های شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در آغاجاری است.

وی اضافه کرد: اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان به نمایشگاه کتاب در طول هفته از دیگر برنامه‌های به‌مناسبت هفته کتاب در سطح شهرستان است که امیدواریم با حمایت مسئولان مرتبط امر بیش از پیش و هر چه بهتر محقق شود.

حقیقی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان و تشویق آنها به امر کتاب و کتابخوانی بوده است که البته در این خصوص تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری از سوی این اداره صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *