به مناسبت ایام محرم و اربعین حسینی، انجمن فیلم و عکس بندارامام خمینی ، دومین سوگواره "قاب محرم" را در بندرامام خمینی برگزار می کند

دومین سوگواره”قاب محرم” برگزار می‌شود

خورنا| هدایت اله ترحم: ایرج عباسی مسئول انجمن فیلم و عکس اظهار داشت :به مناسبت ایام محرم و اربعین حسینی ، دومین “سوگواره قاب محرم” در بندرامام خمینی برگزار میشود.

ایرج عباسی افزود : “سوگواره قاب محرم” با دو موضوع “رویدادهای مرتبط با ایام محرم و راهپیمایی اربعین حسینی” و به تشکیل کارگاه تخصصی عکاسی با حضور اساتید کشوری برگزار می شود.

ایرج عباسی در ادامه افزود : این سوگواره در دو بخش عکس (دوربین عکاسی، موبایل ) و فیلم برگزار می گردد که شرکت کنندگان در بخش عکس مجاز به ارسال ۱۰فرم با فرمت JPEGمی باشند و در بخش فیلم مجاز به ارسال ۲ فیلم به مدت حداکثر ۵ دقیقه به دبیرخانه سوگواره یا به شماره ۰۹۱۶۸۱۳۳۵۳۲یا ۰۹۳۹۰۴۶۳۵۳۵ در پیام رسان های واتساپ یا تلگرام میباشند.

عباسی با بیان اینکه به نفرات برگزیده هر بخش جوایزی اهدا می شود تصریح کرد:برای آثار برتر علاوه برجوایزی که در نظر گرفته شده گواهی حضور در سوگواره قاب محرم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم و عکس بندرامام خمینی اهدا می شود.

وی ادامه داد : زمان برپایی نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ آبان می باشد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا پایان روز ۱۰ آبان به آدرس های ذکر شده ارسال نمایند.