خبرنگاران وام مسکن را از بانک مرکزی پیگیری کنند

خورنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره آخرین وضعیت وام مسکن خبرنگاران گفت: درباره وام مسکن خبرنگاران از دوستان بانک مرکزی بپرسید.

سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس پیگیری موضوع وام مسکن خبرنگاران را به مسئولان بانک مرکزی واگذار کرد.

وی در پاسخ به این سوال که ارائه وام مسکن خبرنگاران به کجا رسید؟ گفت: وام مسکن خبرنگاران را باید از دوستان بانک مرکزی بپرسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، بعد از ثبت‌نام خبرنگاران برای دریافت وام مسکن خبرنگاران در سایت سمان و پس از بررسی‌های انجام شده بیش از ۴ هزار خبرنگار توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای دریافت وام مسکن خبرنگاران تایید شدند و لیست اسامی آنها در تاریخ ۱۲ شهریورماه سال جاری به بانک مرکزی ارسال شد.

این در حالی بود که مسئولان معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد پیگیری و ارائه وام مسکن را به عهده مسئولان بانک مرکزی گذاشته و گفته‌اند که کار ما در باره وام مسکن خبرنگاران به اتمام رسیده است.

محمدجعفر محمدزاده معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر ارشاد نیز در مصاحبه‌های خود وعده پیگیری وام مسکن خبرنگاران را داده است اما تاکنون و پس از گذشت بیش از ۲ ماه از ارسال اسامی خبرنگاران واجد شرایط دریافت وام مسکن به بانک مرکزی هنوز خبری از ارائه این وام و معرفی بانک عامل نشده است.

همچنین یک مقام ارشد بانک مرکزی از تصویب پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن خبرنگاران در شورای پول و اعتبار خبر داده بود.

با این حال خبرنگاران واجد شرایط دریافت وام مسکن خبرنگاران همچنان در انتظار تصمیم گیری مسئولان بانک مرکزی و وزارت ارشاد هستند.