هیچ‌گونه مشکلی در ۲ مرز شلمچه و چذابه نداشته‌ایم

خورنا- سردار حیدر عباس‌زاده در اهوازاظهار داشت: نیروی انتظامی خوزستان در راستای تأمین نظم و امنیت زائران دو مرز شلمچه و چذابه تمهیدات و پیش‌بینی‌های بسیار خوبی برای این مسئله اندیشیده است.

وی با اشاره به این‌که تأمین نظم و امنیت در زمینه‌های انتظامی، ترافیکی و کنترل جمعیت است، بیان کرد: این برقراری نظم از ابتدای ورودی‌های استان خوزستان، در موکب‌ها و پارکینگ‌ها، گیت‌های ورودی و خروجی، کنترل جاده است و در این زمینه سایر اعضای کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین همکاری دارند.

فرمانده انتظامی خوزستان عنوان کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون وضعیت از بُعد امنیت خوب بوده و هیچگونه مشکلی در دو مرز شلمچه و چذابه نداشتیم و امروز آخرین روزی است که زائران از طریق این دو مرز خارج می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که از فردا(دوشنبه ۷ آبان ماه) ورودی‌ها به داخل کشور افزایش خواهد داشت، افزود: پیش‌بینی‌های بسیار خوبی در دو مرز شلمچه و چذابه در زمینه کنترل گیت‌ها و اقداماتی برای ورود و خروج زائران و نظم ترافیکی انجام شده ‌و امیدواریم به فضل خداوند و عنایت امام حسین(ع) در ورود زائران به کشور شاهد شرایطی نظیر خروج باشیم.

سردار عباس زاده بیان کرد: زائرانی که در حال بازگشت هستند با توجه به خستگی سفر یا عجله در برگشت، هنگام رانندگی نکات ایمنی به ویژه سرعت و سبقت غیر مجاز را رعایت و فاصله‌های طولی را رعایت تا به سلامتی به منازل خود بازگردند.

انتهای پیام/