۷۰ هزار زائر اربعین حسینی در اندیمشک اسکان یافتند

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: تا‌کنون بیش از ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مسیرهای ریلی و جاده‌ای شهرستان اندیمشک استفاده و به زیارت حرم‌های متبرکه اهل بیت رهسپار شدند.

وی با بیان اینکه با هدف پذیرایی از زائران اربعین حسینی پیش از ۷۰ موکب مردمی در شهرستان اندیمشک برپا شده است، گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از خدمات موکب‌های مردمی شهرستان اندیمشک استفاده کردند.

فرماندار شهرستان اندیمشک به اشاره این که روزانه بیش از یک هزار وسلیه نقلیه به جهت تردد زائران اربعین وارد شهرستان اندیمشک می‌شود، عنوان کرد: ۴۵۰ دستگاه اتوبوس و ۷۵۰ دستگاه خودروی شخصی با هدف زیارت و حرم‌های متبرکه اهل بیت(ع) وارد شهرستان اندیمشک شدند.

وی با این که هم چنین بیش از ۸۰ مرکز اسکان در این مدت با هدف پذیرایی از اربعین در اندیمشک برپا شد، گفت: ۳۰ مسجد، حسینیه‌ها، مصلی و ۵۰ منزل مسکونی جهت اسکان زائران اربعین خارجی در نظر گرفته شد. بیش از ۷۰ هزار زائر اربعین داخلی و خارجی با حضور در اندیمشک از خدمات حوزه اسکان این شهرستان بهره‌مند شدند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه تمهیدات مورد نیاز به جهت پذیرایی و اسکان زائران اربعین در مسیر برگشت نیز فراهم و پیش‌بینی شده است، خاطر‌نشان کرد: در این مدت خانه معلم شهرستان اندیمشک به‌عنوان مرکز اسکان زائران اربعین خارجی فعالیت داشت.

انتهای پیام/