پتروشیمی کارون، تیم برتر دومین دوره آموزشی فرماندهی حادثه

خورنا|باقر گل فر:دومین دوره آموزشی و تمرین ستادی فرماندهی صحنه حادثه با معرفی تیم پتروشیمی کارون، بعنوان تیم برتر، به کار خود پایان داد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دومین دوره آموزشی و تمرین ستادی فرماندهی صحنه حادثه که توسط این سازمان و با مشارکت دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شده بود، با حضور معاون انرژی پدافند غیرعامل کشور، مدیر عامل شرکتهای پتروشیمی بندرامام و اروند، مدیر پدافند غیرعامل استان خوزستان، اساتید دوره و تیمهای شرکت کننده ای در این دوره خاتمه یافت.

در مراسم اختتامیه این دوره، مشاور ارشد پدافندغیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: تمام تلاش ما ایجاد فضایی برای یادگیری جمعی در حوزه های مختلف است و موفقیت ما زمانی حاصل میشود که به یک توانایی جمعی نائل شویم.

جدی در ادامه این کارگاهها را مقدمه ای بر ایجاد شبکه های تخصصی عنوان کرد و افزود: به شبکه سازی اعتقاد داشته باشید که این کار میتواند ظرفیتهای بسیار زیادی را با هم هماهنگ کرده و در مسیر مناسب قرار دهد.

وی شبکه فرماندهی حادثه، شبکه لجستیک، شبکه طرح ریزی و شبکه عملیات را از جمله شبکه های لازم برای مدیریت بحران عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که به کشف سامانه مناسب فرماندهی خاص این منطقه دست یابیم و کارایی و چگونگی عملکرد این سامانه را در شرایط بحران شناسایی کنیم.

این دوره با معرفی تیم شرکت پتروشیمی کارون، به عنوان تیم برتر به پایان رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *