نصب ۱۰۰۰ باکس جمع‌آوری زباله در آبادان

خورنا : محمدحسین عبیات اظهار داشت: همه امکانات خود را در خدمات شهری به‌منظور تأمین بهداشت و نظافت عمومی شهر بسیج کرده‌ایم.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان هر شهری مسئله نظافت شهر است و مهم‌ترین شاخص نظافت یک شهر نیز جمع‌آوری به موقع و بهداشتی زباله است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان افزود: بعضی از شهروندان زباله‌های خود را در خیابان‌ها می ریزند که بعضاً باعث ایجاد ترافیک و موجب کار مضاعف برای کارگران شهرداری می‌شود.
این مسئول ادامه داد: در حال حاضر کارکنان شهرداری آبادان روزانه ۲۰۰ تن زباله روزانه در سطح شهر آبادان جمع‌آوری و پاکسازی می‌کنند.
عبیات تصریح کرد: به‌طور مشخص اگر شهروندان به طور مستمر و جدی در حفظ فضاهای عمومی شهر، به خصوص حفظ پاکیزگی شهر نکوشند، به طور قطع هیچ مدیریت شهری نمی‌تواند در ارائه خدمات موفق باشد.
وی در ادامه گفت: با تصویب کارگروه اجتماعی استان خوزستان روز ۳۰ شهریورماه به عنوان روز نمادین نظافت عمومی انتخاب شد و قرار است در این روز با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی، اماکن عمومی و اداری نظافت شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان عنوان کرد: جمع آوری و دفن پسماند در آبادان به صورت سه شیفت در روز انجام می‌شود.
این مسئول ابراز داشت: در راستای ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان از ابتدای سال تاکنون یک هزار باکس زباله خریداری و در نقاط مختلف شهر نصب شد.
عبیات خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک جدول‌شوی، سه جارو خیابانی و یک لنج‌کش توسط شهرداری آبادان خریداری شده است.
وی متذکر شد: افزایش امکانات شهرداری از ابتدای سال تاکنون تأثیر بسزایی در ارائه خدمات نظافت عمومی به شهروندان آبادانی داشته است.
معاون خدمات شهری شهرداری آبادان اذعان داشت: انتظار داریم که شاهد تلاش همه شهروندان همچون همیشه در حفظ و نگهداری وسایل عمومی به‌خصوص وسایل خدمات شهری و کاهش تولید زباله باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *