پروسه سخت تعویض پلاک خودروهای اروندی/ چرا تعویض پلاک خودروهای اروندی در اهواز انجام نمی شود؟

 

 

خورنا- از آنجایی که بخش عمده ای از خودروهای پلاک اروند به صورت وکالتی داد و ستد می شوند، مصرف کننده نهایی نیاز به تغییر مشخصات وسیله نقلیه خود (سند، پلاک و کارت خودرو) در سامانه پلیس دارد.
این پروسه برای خودروهای پلاک ملی در کوتاه ترین زمان در اهواز و دیگر شهرها انجام می پذیرد، اما برای خودروهای پلاک اروندی راهی پیچیده و البته دور دارد؛ چراکه عدم ارائه این خدمات در سطح اهواز مشکلاتی را برای دارندگان این خودروها پدید آورده است.
بر اساس اخبار دریافتی، در حال حاضر روند تعویض پلاک خودروهای اروندی تنها در خرمشهر امکان پذیر می باشد و با توجه به زیرساخت های موجود در این شهر، عمده دارندگان خودروهای پلاک اروند که ساکن اهواز می باشند جهت تعویض پلاک ناچار بر طی مسیر طولانی، اتلاف زمان و هزینه، ۲ بار باید به این مرکز مراجعه نمایند که این امر مشکلاتی برای شهروندان بوجود آورده است.
این مشکل در حالی رخ داده که پیش از این مسئولان با تاسیس مرکزی در اهواز، روند اعطای پلاک گذر موقت را تسهیل کرده اند و جا دارد با آغاز روند تعویض پلاک در این مرکز علاوه بر برداشتن حجمی از مراجعات به خرمشهر باعث افزایش رضایت شهروندان شوند.