امام جمعه موقت اهواز:

ایجاد تحریکات قومی در خوزستان یک گناه نابخشودنی است

امام جمعه موقت اهواز ضمن اشاره به حادثه تروریستی ۳۱شهریورماه در خوزستان گفت: مردم خوزستان از اقوام مختلف با شرکت در مراسم تشیع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز که اتفاقا شهدای آن نیز از اقوام گوناگون بودند به خوبی انسجام و وحدت ملی خود را نشان دادند و لذا اگر کسی در استان خوزستان بخواهد تحریکات قومی ایجاد کند این کار واقعا یک گناه نابخشودنی است.

احمدرضارستمی: به گزارش خورنا در جلسه شورای اداری استان خوزستان که شامگاه شنبه ۲۸ مهر‌ماه ۹۷ در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده انقلاب اسلامی را دارای دو کارکرد سلبی و ایجابی دانست و اظهار کرد: پایان دادن استبداد داخلی و نفی هرگونه سلطه بیگانگان بر کشور از جمله کارکردهای مهم انقلاب اسلامی در جنبه سلبی آن است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: انقلاب اسلامی از نقطه نظر ایجابی نیز علاوه بر ایجاد یک حکومت دینی، توانست یک جمهوری اسلامی را هم در کشور به وجود بیاورد که در این زمینه اگر چه تاکنون موفقیت‌های فراوانی بدست آمده است ولی هنوز تا پایان این راه مسافت زیادی باقی مانده است.

وی افزود: البته در مقام مقایسه به دلیل وجود برخی موانع و مشکلات، توفیقاتی که در جنبه سلبی انقلاب اسلامی به وجود آمده است به مراتب خیلی بالاتر از جنبه ایجابی آن بوده است.

حسن‌زاده گفت: برای ارتقای هر‌چه بیشتر جنبه ایجابی انقلاب اسلامی باید رسالت اصلی کلیه مسئولین کشور این باشد که بتوانند کارآیی جمهوری اسلامی را در مسیر خدمتگذاری در عمل به مردم ثابت بکنند.

امام جمعه موقت اهواز حراست از انقلاب و جلوگیری از انحراف آن را یک وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: وحدت و انسجام در بین تمامی نیروهای انقلاب و جمهوری اسلامی باید به عنوان یک تکلیف بسیار مهم نگریسته شود بخصوص در این دوره که ما شاهد یک جنگ رسانه‌ای و اقتصادی تمام عیار برضد جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولین کشور نباید در دوره تصدی مسئولیت به فکر رفاه و کارهای شخصی خود باشند اظهار کرد: فضای مجازی اگر چه دارای معایبی است ولی مزیت‌های فراوانی را نیز دارد و آن اینکه همگی باید شفافیت داشته باشیم زیرا اگر بخواهیم از مسیر اصلی خود منحرف شویم بی‌شک در این فضا منعکس خواهد شد.

حسن زاده بیان داشت: انسجام و وحدت ملی از ضروریات کنونی کشور بوده خصوصا در استانی مانند خوزستان که حتی اگر همه مسئولین هم نهایت تلاش خود را به کار ببرنند باز هم نمی‌توانند آنچنان که شایسته مردم این استان است حق مطلب را ادا کنند چه برسد به اینکه خدای نکرده بحث نزاعی هم بخواهد مطرح باشد.

امام جمعه موقت اهواز ضمن تاکید بر تبدیل تهدیدات به فرصت گفت: اگر ما بتوانیم در مقابل انواع تهدیدات دشمن با شجاعت، همفکری، تدبیر و انسجام و همدلی برخورد کنیم مطمئنا هیچکدام از این تهدیدات نمی‌توانند برای کشور مشکل آفرین شوند زیرا در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ملت ما توانسته شرایط سخت‌تر را نیز به خوبی و با موفقیت پشت‌سر بگذارد.

وی ایران را کشور قدرتمند منطقه دانست و عنوان کرد: در زمانی که نیروهای داعش با همکاری آمریکا درصدد تصرف شهر بغداد بودند ما توانستیم از سقوط این شهر جلوگیری کنیم.

حسن‌زاده با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای خود برضد کشور اهدافی را دنبال می‌کند تصریح کرد: ایجاد ناامیدی به آینده و تزریق هرچه بیشتر بی‌اعتمادی در کل کشور از جمله اهداف اصلی دشمن در برپایی جنگ رسانه‌ای برضد نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اهواز ضمن اشاره به حادثه تروریستی ۳۱شهریورماه در خوزستان گفت: مردم خوزستان از اقوام مختلف با شرکت در مراسم تشیع پیکر شهدای حادثه تروریستی اهواز که اتفاقا شهدای آن نیز از اقوام گوناگون بودند به خوبی انسجام و وحدت ملی خود را نشان دادند و لذا اگر کسی در استان خوزستان بخواهد تحریکات قومی ایجاد کند این کار واقعا یک گناه نابخشودنی است.

وی در پایان با بیان اینکه خوزستان دارای جلوه‌های فراوان و زیبایی از مشترکات و افتخارات است اظهار کرد: استان خوزستان از نظر توسعه‌ای دارای پتانسیلهای فراوانی است که اگر فقط بخواهیم به یک نمونه از آن اشاره کنیم باید به پتانسیل بالای گردشگری آن در طول ۱۲ ماه سال اشاره کنیم. لذا با توجه به وجود چنین ظرفیت‌های فراوان توسعه‌ای در استان خوزستان ما از سران سه قوه میخواهیم که یک نگاه ویژه‌تری به این استان داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس استاندارتون قوم گرایی میکنه چرا بهشون تذکر نمیدین؟؟؟
  • ناشناس اولین و بزرگترین قوم گرا استاندار هست!!!!!!!!!