فعالیت ۵۰ موکب مردمی در اندیمشک همزمان با برگزاری اربعین حسینی

خورنا- پیمان جهانگیری اظهار داشت: حوزه‌های مختلف رفاهی و فرهنگی شهرستان اندیمشک آماده پذیرایی از عاشقان اهل بیت(ع) داخلی و خارجی بوده و تمام تمهیدات ویژه برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آئین ویژه در شهرستان پیش‌بینی و فراهم شده است.

وی با اشاره به این که با همکاری اداره بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک تمام واحدهای این حوزه در شهرستان آماده‌سازی شده‌اند گفت: در صورت نیاز زائران اهل بیت(ع) و در کم‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز تأمین و ارائه می‌شود.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با همکاری شهرداری‌، اداره برق و دیگر بخش‌های اداری و اجرایی شهرستان اندیمشک تمام فضاهای شهری برای برگزاری آئین معنوی اربعین آماده‌سازی و تمام تجهیزات و نیازهای این حوزه فراهم شده است.

وی افزود: هلال احمر، فعالان فرهنگی و هیئت‌های مذهبی شهرستان نیز تمهیدات ویژه و مورد نیاز زائران برای هنگام برگزاری آئین معنوی اربعین پیش‌بینی و فراهم کردند.

جهانگیری با اشاره به نقش تمام دستگاه‌های اداری انتظامی و فرهنگی و اجرایی و خدماتی شهرستان اندیمشک در برگزاری هر چه بهتر آئین معنوی اربعین و پذیرایی از زائران اهل بیت(ع) بیان کرد: با توجه به نقش مهم و محوری اندیمشک در اسکان و پذیرایی از مسافران اربعین حسینی(ع) تمهیدات ویژه‌ای در شهرستان پیش بینی و فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این تمهیدات راه‌اندازی بیش از ۵۰ موکب مردمی در بخش‌های مختلف شهری و روستایی است و مردم اندیمشک خود را آماده حضور و پذیرایی از عاشقان اهل بیت(ع) سرتاسر کشور کرده‌اند.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی شهدای گمنام شهرستان اندیمشک همزمان با برگزاری آئین افتتاح موکب مرکزی شهرستان در مقبره شهدای گمنام اندیمشک مورد توجه قرار گرفته و آئین بهره‌برداری از آن با حضور پرشور مردم و مسئولان استانی و محلی برگزاری می‌شود.

وی افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۸۵۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مقبره شهدای گمنام اندیمشک و از محل اعتبارت شرکت ملی نفت به بهره برداری رسیده و هدف از بهره برداری از آن توسعه خدمات رفاهی و اسکان زائران اربعین و مسافران داخلی و خارجی سرزمین نور است.

جهانگیری بیان کرد: بخش‌های مختلف شهری و روستایی اندیمشک ۹ کیمته ویژه پذیرایی و اسکان زائران اربعین در شهرستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/