محمود صادقی: فراکسیون امید برای مشکلات مردم چه کرده؟/ شکل‌گیری یک نظام طبقانی ما را از جامعه جدا کرده است

خورنا- محمود صادقی عضو فراکسیون امید صبح امروز در کنگره حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم این دولت به پای اصلاح طلبان نوشته می شود، گفت: فراکسیون امید برای مشکلات مردم در این دوسال چه کرده است? ما از دردهای کف جامعه بی اطلاع شدیم و متاسفانه شکل گیری یک نظام طبقانی ما را از جامعه جدا کرده است. نیازمند بازنگری در برنامه‌ها و راهبردهای جریان اصلاحات هستیم.

وی افزود: ما با برنامه ۱۲۶ بندی وارد مجلس شدیم اما فقط دو سه بند آن را بررسی کردیم. مسئله ما شده چه کسی شهردار باشد و تا الان ده نفر به من رزومه دادند که ما کار کردیم و می‌توانیم شهردار باشیم.

صادقی با بیان اینکه شکل‌گیری نظام طبقاتی ما را از مسائل اصلی جامعه غافل کرده است، اظهار داشت: باید ببینیم چه مقدار از چشم‌انداز ۱۴۰۴ محقق شد که حالا برای سال ۱۴۴۰ چشم‌انداز طراحی می‌کنیم؟

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه برنامه‌محوری در جریان اصلاحات ضروری است، گفت: باید در اتاق‌های فکر اصلاح‌طلبان، برنامه‌هایی آماده شود تا وقتی افراد این طیف در راس قدرت قرار گرفتند، بتوانند برنامه‌ها را ارائه کنند.

وی افزود: به خاطر سیاست‌های سلطه جهانی، ما نقش فعالی در مسائل بین‌المللی نداشتیم. به مسئولان می گویم چرا سعی می کنید مردم را در خواب نگه دارید. ما با کسری بودجه بی سابقه روبرو هستیم. سه سناریو کسری بودجه ۲۶ هزارمیلیارد تومانی، پنحاه هزار میلیارد تومانی و هشتاد هزار میلیاردی را پیش رو داریم.

انتهای پیام/