سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر، عضو هیأت امنای استان خوزستان شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر با اکثریت آرای اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به عنوان عضو هیأت امنای این استان انتخاب شد.

در سی و یکمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان که با حضور اعضا در سالن شهدای مدافع حرم واحد اهواز برگزار شد، دکتر پژمان شعبانی به عنوان عضو حقوقی هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان انتخاب شد.

در این جلسه رای گیری لازم میان کاندیداهای این سمت انجام گرفت که پس از رای گیری در مرحله دوم میان سرپرستان واحدهای مسجدسلیمان و ماهشهر، در نهایت پژمان شعبانی سرپرست واحد بندرماهشهر در راستای اجرای بند ۱۱ مصوبه ۷۲۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره ترکیب اعضای هیأت امنای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و بر اساس رای روسای واحدهای دانشگاهی استان خوزستان به عنوان عضو جدید هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان انتخاب و عضویت وی به تصویب رسید.

سرپرست واحد بندرماهشهر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بوده که در حال حاضر عضویت در شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان و ریاست کمیته فنی و مهندسی پارک علم و فناوری استان خوزستان را برعهده دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باسلام ضمن تقدیر و تشکر از امام جمعه محترم جناب آقای هاشمی همت مسئولین انقلابی می طلبد که نسبت به شهرک طالقانی اهتمام بیشتری بورزند و در اجرا و عمل آن را مشاهده کنیم