یک جایگاه سوخت CNG در بهبهان‌ راه‌اندازی می‌شود

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: ظرف چهار ماه آینده یک جایگاه سوخت CNG دیگر در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

فرهاد باذلی‌محبوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: شهر بهبهان دارای جمعیتی بالغ بر ۱۱۳ هزار نفر بوده و یکی از شهرهای بزرگ خوزستان است که به همین دلیل رفع نیازهای خدمات شهری یکی از اموراتی است که همواره باید تلاش کرد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از جایگاه سوخت CNG شهردار بهبهان افزود: این شهرستان گلوگاه چندین استان هم‌جوار بوده و نیاز به جایگاه سوخت CNG در آن به طور کامل مشهود بود که با پیگیری‌ها و تلاش‌های فراوانی که انجام شد، این جایگاه به بهره‌برداری رسید و امیدواریم مشکل صف طولانی و معطلی دارندگان خودروهای گازسوز در بهبهان حل شود.

فرماندار بهبهان تصریح کرد: همچنان به دنبال دیگر نیازهای شهرستان در این خصوص بوده و به زودی شاهد احداث کلنگ جایگاه CNG دیگری هستیم تا نیاز کلی بهبهان و شهرهای هم‌جوار را تأمین کند که این جایگاه سوخت نیز ظرف چهار ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حال با بهره‌برداری از این جایگاه سوخت CNG، انتظار داریم خودروهای گازسوز ساماندهی شوند تا ضمن بهره‌مندی راحت خودروهای عمومی شهرستان از قبیل تاکسی‌ها و خودروهای مسافربری از این جایگاه جدید، مردم نیز با آسودگی بیشتری اقدام به سوخت‌گیری وسایل نقلیه خود کنند.

باذلی‌محبوب در پایان با بیان اینکه جایگاه بنزین پارس ارجان بهبهان نیز به زودی رفع مشکل شده و آماده فروش سوخت به خودروها است، گفت: جایگاه سوخت دیگری نیز در حوزه زیدون در دست احداث است که به زودی و با پایان یافتن عملیات ساخت، سوخت مورد نیاز خودروهای آن شهر را تأمین می‌کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *