هر چه دل تنگت میخواهد بگو!

گفت گوی صمیمانه اصحاب رسانه با رئیس شورای شهر اهواز

کاوه صفاپور-خورنا-در ابتدای نشست آقای سنواتی ضمن خوش امدگویی با اصحاب رسانه آمادگی خود را جهت پاسخ به سوالات خبرنگاران اعلام نمود.
اصحاب رسانه سوالاتی مختلف را مطرح کردند که عمده ی این سوالات درباره شهردار اهواز بود،بحث درباره مدرک و استعفای مداوم کتانباف بود که سنواتی از پاسخ شفاف به این سوالات سر باز زد ،ولی قول داد به زودی کتانباف استیضاح خواهد شد.
یکی دیگر از سوالات درباره فساد در شهرداری اهواز بود که وی جواب قانع کننده در این رابطه ندادند.
یکی دیگر از سوالات در خصوص بدهی شرکت نفت به شهرداری ،سنواتی پاسخ داد که در دادگاه تجدید نظر،نظر دادگاه اولیه تایید و شرکت نفت ملزم به پرداخت بدهی به شهرداری شد و طی جلساتی که برگزار شد با واسطه گری استاندار و و وزیر نفت قرار شد که این مبلغ به صورت اقساط پرداخت شود
سوالات دیگر اصحاب رسانه درمورد وضعیت اسفبار شهر بود،که چرا بعضی از پارک های سطح شهرچراغ هاشون خاموش هستند و یا اینکه چرا فضا های سبز تغییر کاربری میدهند .
برای پیگیری این موضوع سنواتی با رئیس سازمان پارکها ومیادین اهواز تماس گرفت و این موضوع را پیگیری و مقررشد نتیجه آن را اطلاع دهند .
در رابطه با تبعیض بین خدمات در مناطق بالا شهر و پایین شهر وحاشیه ایی وی نتوانست خبرنگاران را قانع کند .
اخرین موضوع که اصحاب رسانه به آن پرداختند نداشتن مه پاش و آب سردکن در سطح شهر بود که باز هم متاسفانه سنواتی خبرنگاران را قانع نکرد .