درخشش عملکرد کمیته HSE مجتمع بندری امام خمینی(ره) بین کمیته های بنادر کشور

خورنا|باقر گل فر:کمیته HSE مجتمع بندری امام خمینی(ره) موفق به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سالانه عملکرد کمیته های HSE بنادر کشور طی سال ۹۶ گردید.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی، معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت مبحث HSEدر حفظ و ارتقای سلامت سرمایه انسانی از طریق ایجاد محیط کار سالم، ایمن و پاک بیان داشت: با هدف نظارت بر حسن اجرای دستور العمل کمیته HSE بنادر، حسب  شاخص هایی به سنجش و ارزیابی عملکرد کمیته های HSEبنادر پرداخته می شود.

سیدعلی سیاوش در ادامه افزود: تشکیل جلسات کمیته هایHSE، مشارکت اعضای کمیته HSE، ارتباط موضوعی مصوبات کمیته با شرح وظایف کمیته HSE، درصد تحقق مصوبات کمیته HSE تشکیل کمیته های فرعی HSE و تشکیل کمیته های  HSEپیمانکاران شاخص هایی بودند که بر اساس آن عملکرد کمیته های HSE بنادر ارزیابی می گردد و طی این ارزیابی  ها کمیته HSE مجتمع بندری  امام خمینی(ره) موفق به کسب ۷۸ امتیازگردید که بالاترین  امتیاز کسب شده بین بنادر  کشور به شمار می رود.

وی همچنین در ادامه افزود: محقق شدن تصمیمات متخذه در جلسات کمیته های HSE و طرح و تصویب موضوعات مرتبط با شرح وظایف کمیته های HSE بندر از نقاط مثبتی بود که در ارزیابی عملکرد کمیته HSE این مجتمع بندری به آن اشاره گردید.

یادآور می شود مرکزHSE این مجتمع بزرگ بندری از جمله مراکز HSE پیشگام در بنادر کشور است که تاکنون موفق شده عناوین و رتبه های درخشانی در زمینه پیاده سازی و اجرای الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست به دست آورد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *