اولین همایش دختران آفتاب در بندرماهشهر برگزار شد.

خورنا|باقر گل فر: بزرگداشت مقام حضرت رقیه(س) با عنوان همایش دختران آفتابت وسط موسسه خیریه امام زمان(عج) بندرماهشهر و با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان برگزار شد.

این همایش دختران آفتاب که شامگاه چهارشنبه ۲۵ مهر و با مشارکت تعدادی از شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز همراه بود و با حضور حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه شهرستان  و عبدالکریم آلبوغبیش رئیس اداره صمت و دیگر مسئولین شهرستان در موسسه خیریه امام زمان (عج) بندرماهشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار خورنا، در این سوگواره دختران سه ساله که با مشارکت جمعی از ایتام تحت پوشش موسسه برگزار شد، گروه سرود فرزندان دختر و پسر یتیم با نام ابنا المهدی اقدام به سرود خوانی کردند.

همچنین در ادامه، خانم نصاری از دختران یتیم بیانیه دختران آفتاب را قرآت  کرد و با ذکر مصیبت حضرت رقیه حضار را تحت تاثیر این دکلمه غمناک قرار داد.سپس یکی از علمای روحانی در سخنانی به ذکر مقام حضرت رقیه سلام الله علیها پرداخت و در پایان بر رسیدگی به امور ایتام و جایگاه نماز در روایات اهل بیت تاکید کرد.

 

این مراسم در پایان با مداحی ذاکر اهل بیت به پایان رسید و مهمانان در سر سفره شام تبرکی حضرت رقیه سلام الله علیها نشستند .

گفتنی است موسسه خیریه دارالایتام امام زمان (عج) ماهشهر در سال ۸۸ تاسیس شد و هم اکنون با تحت پوشش قرار دادن ۹۲۰ نفر از خانواده ایتام خدمات متنوعی در جهت کاهش فقر در منطقه ارایه می دهد و در جهت کمک به توانمند سازی زنان و کودکان بی سرپرست تلاش می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *