رئیس جدید حراست پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد

خورنا|باقر گل فر:جلسه معارفه رئیس جدید حراست پتروشیمی امیرکبیر صبح امروز با حضور مدیرکل حراست بانک رفاه برگزار شد.

بنابه گزارش خبرنگار خورنا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر؛ صبح امروز با حضور مدیرکل حراست بانک رفاه و مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت پتروشیمی امیرکبیر، پس از گذشت نزدیک به دوماه از سرپرستی حمیدرضا امین پور در حراست پتروشیمی امیرکبیر، وی به صورت رسمی به عنوان رئیس حراست این شرکت منصوب شد.

در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات آقای محمدپور رئیس سابق حراست این شرکت و آقای علی جابری که چندماه سرپرستی حراست این شرکت را برعهده داشتند، ابتدا مهندس سید جواد سلیمانی مدیرعامل در خصوص خدمات حراست و مسائل آن و همچنین موضوع بازنشستگی آقای ابراهیم محمدپور که سابق بر این؛ ریاست حراست را بر عهده داشتند، اظهار داشت: انتصاب رئیس فعلی این اداره در شرکت امیرکبیر طبق قانون مصوب مجلس و ابلاغی دولت در خصوص عدم به کارگیری بازنشستگان‌انجام شده است.

محمدپور در طول خدمت کارنامه قابل قبولی داشته اند، در ادامه جناب آقای درخشنده مدیر کل حراست بانک رفاه و اقای دکتر هادی مسئول حراست شرکت های تابعه در خصوص اهمیت فعالیت حراست و توجه به مسائل امنیتی و آرامش کارکنان شرکت ها و سازمان ها مطالبی را طرح کرده و برنامه جامع حراستی بانک رفاه را تشریح کردند.

در پایان مدیرکل حراست بانک رفاه، از خدمات جناب آقای محمدپور تقدیر و به رئیس جدید حراست برای تقبل این مسئولیت تبریک گفتند.