بد عهدی شرکت های فروش خودرو در خوزستان/ پول دادیم خودرو ندادند! از نهادی های ذی صلاح تقاضای رسیدگی داریم

خورنا_ هم زمان با آغاز فعالیت شرکت های فروش، امید شهروندان به جهت توسعه خدمات این حوزه تقویت شد، مقوله ای که بیش از این در کشورهای مختلف جهان دارای سابقه و اثرات مثبت اقتصادی بوده است، اما متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم پیش بینی مناسب ضوابط قانونی در برخی موارد زمینه برای عدم تامین رضایت شهروندان ازخدمات این حوزه فراهم شده است، حال پیام یکی از مخاطبین خورنا را بدون دخل و تصرف و مربوط به یکی از شرکت های فروش خودرو در استان خوزستان را منتشر می کنیم، لازم به ذکر است پایگاه خبری خورنا آماده انتشار جوابیه شرکت مربوط و نهادهای ذی صلاح می باشد.

دوم اسفندماه سال۹۶ از شرکت همراهان خودرو ملل واقع در بازار مرو کیانپارس یک تویوتا یاریس صندوقدار فول آپشن به قیمت ۶۸ میلیون تومان خریداری کردیم که ۴۰ میلیون تومان را به عنوان پیش پرداخت برای عقد قرارداد پرداخت کردیم و مابقی هزینه را قرار شد وقتی که خودرو را تحویلمان دادند، پرداخت کنیم.

تعهد شرکت نهایتا ۲۵روز کاری بود اما از آن موقع تا کنون به بهانه های گوناگون خودرو را تحویل ندادند.

به ازای هر روز دیر کرد ۱۲ هزارتومان در نظر گرفته شده که با توجه به تورم و افزایش نرخ درهم این مبلغ بسیار ناچیز است.

مدیر ارشد فروش در تیرماه بصورت دست نوشت و امضا تعهد داد که خودروی ما خریداری شده و به زودی تحویل داده می شود و مکررا سر موعد خودرو تحویل داده نشد.

به صنعت معدن تجارت قسمت بازرسی مکررا مراجعه کردیم و چون برسی های آنان جواب نداد معرفیمان کردند به تعزیرات حکومتی واقع در اول چهارراه نادری و از آنجا در حال پیگیری هستیم.

اما آنچه قابل توجه است تعداد بالای شکایت در این زمینه است و اغلب شرکت ها از عدم اطلاعات کافی حقوقی مشتریان سو استفاده کردند و قراردادها را بصورت یکجانبه به وسیله وکیلهای خبره نوشته اند تا دست مشتری برای شکایت بسته شود.

لذا از حضرتعالی خواهان پوشش خبری و رسانه ای هستم و جالب آنجاست که هنوز هم همراهان خودرو ملل در حال تبلیغ است و کسی مانع تبلیغات این شرکت نشده است.

بعد از کلی پیگیری این دفاعیه نماینده حقوقی همراهان خودروست در بازرسی صنعت معدن تجارت که نهایتا منجر به بازگشت چهل میلیون تومان و جریمه روزی ۱۲هزارتومان می شود.

قابل ذکر است که آن زمان که ۴۰میلیون تومان را دادیم خودرو را با درهم ۱۳۰۰خریداری کرده بودیم.

انتهای پیام/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمدفاطمی بنوارناظر سلام و عرض ادب؛بنده هم در تاریخ ۳۱؛۶؛۹۶یک دستگاه سانتافه ۲۰۱۸از شرکت همراهان خودرو ملل ثبت نام کردم و مبلغ ۶۰ملیون نصف قیمت ماشین زو دادم قرار شد بعد از گذشت ۴۵روز کاری تحویل بدن ماشین رو نصف دیگشم موقع تحویل بدم ولی بعد گذشت یک سال در برج ۶امسال ماشین رو آوردن حالا میگن به قیمت روز ۳۸۰ملیون باید ببریش آیا کسی هست به داد ما برسد؟آیا این قانون هست که این شرکت بعد ۱سال ماشین بیاره از تاریخ ثبت نام؟چطور هنوز داره فعالیت میکنه و کسی جلوشونو نمیگیره با وجودی که نزدیک ۵۰نفر مثل همیم که از همین شرکت همین بلاها سرمون اومده چرا بعد از گذشت ۴۵روز به ما اعلام نکردن که باید ۱سال صبر کنید الانم میگن اگر بخواید انصراف بزنید ۲۰درصد قرارداد کم میشه از پولات آیا این قانونه ایا انصافه؟آیا فریاد رسی هست؟؟؟چرا هیچ کس پیگیری نمیکنه به کی باید بگیم دردمون رو که بفهمه این شرکت با پولامون رفته تو ارزونی برا خودشون بقول خودشون برج ۲ماشین گرفتن ولی ماشین مارو برج ۶تو اوج گرونی آورده با درهم ۴و۵۰۰
    • نوید سلام وقت بخیر،سه شنبه این هفته ساعته نه صبح اموال دو دفترش مصادره خواهد شد خواستید تشریف بیارید.
  • ناشناس متشکر از پیگیری این پایگاه خبری در جهت رسیدن حق به حقدار. خداوند خیر دنیا و آخرت را برایتان فداهم کند. امید به اینکه با شرکت متخلف برخورد قاطع صورت گیرد