فعالیت ۹ کمیته خدمت‌رسانی اربعین در اندیمشک آغاز شد

خورنا- پیمان جهانگیری ، اظهار داشت: تمام بخش‌های شهری و اداری و فرهنگی شهرستان اندیمشک به جهت پذیرایی و برگزاری آئین باشکوه و معنوی اربعین تجهیز و آماده سازی شده‌اند.

وی با بیان این که اندیمشک در حوزه‌های ارتباط ریلی، جاده‌ای، پذیرایی و اسکان آماده حضور زائران اربعین سرتاسر کشور و عاشقان اهل بیت(ع) کشورهای مختلف جهان است، افزود: نقش اندیمشک در دسترسی به مسیرهای ریلی و جاده‌ای درون و برون مرزی زائران اهل بیت(ع) داخلی و خارجی مهم و محوری است.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: هر سال و هم زمان با برگزاری آئین‌های ویژه سوگواری اربعین هزاران زائر اهل بیت(ع) با حضور در اندیمشک از خدمات اسکان و رفاهی این شهرستان استفاده و به حرم‌های مطهراهل بیت(ع) رهسپار می‌شوند.

وی گفت: بیش از این مسیرهای جاده‌ای و ریلی اندیمشک نیاز سنجی و با بسیج تمام خدمات در مسیر تأمین نیازهای زائران اربعین گام برداشته و خدمات بهداشتی و رفاهی و اسکان نیز در شهرستان برای حضور زائران اربعین آماده سازی شده‌اند.

جهانگیری خاطر نشان کرد: امسال و با هدف تأمین نیاز زائران اهل بیت(ع) فعالیت ۹ کمیته ویژه اربعین در اندیمشک آغاز شده است تا خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) در شهرستان اندیمشک با جدیت و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن صورت گیرد.

وی افزود: فعالیت این کمیته‌ها تخصصی بوده و در جهت تأمین نیازهای زائران وخدمت رسانی به شهروندان گام بر می‌دارند و در مسیر تأمین خدمات حوزه‌های اسکان، پذیرایی، رفاهی و فرهنگی زائران داخلی و خارجی به فعالیت می‌پردازند.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: علاوه بر این خدمات و با همکاری بخش‌های فرهنگی و شهروندان موکب‌های مردمی در بخش‌ها و مناطق مختلف شهری و روستایی به فعالیت می‌پردازند تا اندیمشک پذیرای شایسته زائران اربعین بوده و بار دیگر مردم حماسه ساز شش مهر و چهارم آذر افتخاری دیگر از خود در تقویم و تاریخ انقلاب ثبت و جلوه گر کنند.

انتهای پیام/