برپایی موکب دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر – خلیج فارس در مرز شلمچه

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی خرمشهر - خلیج فارس از برپایی موکب این واحد دانشگاهی در مرز شلمچه خبر داد.

فریدون امیدی اظهار کرد: یک موکب با خدمات اسکان شبانه‌روزی با توجه به لزوم تأمین امکانات برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی سراسر کشور احداث شده که از مرز شلمچه به کربلای‌ معلی عزیمت می‌کنند.

امیدی با اشاره به توزیع غذای گرم، آب شرب بهداشتی و برنامه‌های ویژه فرهنگی در مرز شلمچه به‌نام دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این موکب با وسعت بیش از ۲۰۰ مترمربع مسقف با امکانات مجهز برای اسکان و استراحت زائران در حال آماده‌شدن است.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع واحد بین‌المللی خرمشهر خلیج فارس، در گفتگو با مسئولان شهرستان، قرار شده در این موکب محصولات فرهنگی در اختیار زائران کربلای‌ معلی قرار بگیرد.

امیدی، تأمین امکانات برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را مورد تأکید قرار داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله به‌دلیل ارائه خدمات مناسب به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) در مرز شلمچه، به‌عنوان دانشگاه نمونه مطرح بوده است‌.

وی با بیان اینکه امسال خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) گسترده‌‌تر خواهد شد و امکانات مناسب‌تر و بیشتری با توجه به تجربیات گذشته در اختیار زائران قرار خواهد گرفت، ادامه داد: از مسئولان استان و شهرستان برای حضور در موکب دانشگاه آزاد اسلامی نیز دعوت خواهد شد تا از نزدیک در جریان خدمت‌رسانی به زوار قرار بگیرند و در رفع کاستی‌های احتمالی نیز همکاری کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع واحد بین‌‌المللی خرمشهر خلیج فارس خاطرنشان کرد: ستادی به‌نام اربعین برای هم‌فکری و ارائه خدمات بهتر به زائران در دانشگاه تشکیل شده که امیدواریم ماحصل آن رفاه زائرانی باشد که از مرز شلمچه برای زیارت سرور و سالار شهیدان(ع) بهره می‌برند.

وی از مسئولان حوزه فرهنگی دانشگاه قدردانی کرد که با پیگیری مستمر در برقراری موکب این واحد دانشگاهی هر ساله تلاش‌های خالصانه‌ای دارند./آنا