مراسم روز جهانی کودک در بندرامام خمینی ره / کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان بندرامام توسعه می یابد+تصاویر

خورنا|باقر گل فر:به مناسبت روز جهانی کودک مراسمی با حضور کیانی مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان ، قنبری بخشدار بندرامام، عسکری معاون توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان، عبیداوی رئیس شورای بندرامام ، روسای ادارات و سازمان های بندرامام خمینی ره ، عساکره فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرامام و دانش آموزان مدارس ابتدائی بندرامام در کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان بندرامام خمینی ره برگزار گردید.

کیانی مدیر کل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان در حاشیه این مراسم اظهار کرد:ا کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان بندرامام که یکی از کانون های فعال و سطح یک استان است بتوانیم با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان ساختمان این کانون را توسعه دهیم.

قنبری بخشدار بندرامام خمینی ره در این مراسم گفت: مذاکراتی که با مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی استان شده است .تا اتخاذ تصیمیم نهایی انشالله بنوانیم ساختمان کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان را توسعه بدهیم.

وی در ادامه گفت: امیدوارم اداره کل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان استان در تقسیمات بودجه کانون ها ، مستقیم این بودجه به بخش اختصاص داده شود.