استعفای اجباری یا بازی رسانه‌ای؟/ماجرای هزینه پرداخت شده مرکز اتیسم به اداره ارشاد بندر ماهشهر همچنان در هاله‌ای از ابهام 

پس از جنجال‌های فراوانی که اداره ارشاد اسلامی بندر ماهشهر به خود دید بالاخره روز گذشته خبر رفتن و استعفای مستانه خواجه‌گیری در فضای مجازی منتشر شد.

پس از جنجال‌های فراوانی که اداره ارشاد اسلامی بندر ماهشهر به خود دید بالاخره روز گذشته خبر رفتن و استعفای مستانه خواجه‌گیری در فضای مجازی منتشر شد.

 

برخی افراد این استعفا را ناشی از رسوایی مالی دانستند که طی ماه‌های گذشته خبر آن در همین پایگاه خبری منتشر شد و پس از آن وجهه این مدیر در اداره و نزد هنرمندان کاهش یافت و سبب لجبازی‌هایی در امور این اداره شده بود.

 

همراه با این استعفا بازی‌های رسانه‌ای از طرف برخی افراد نزدیک به این شخص در فضای مجازی آغاز شد و کوچک و ناچیز بودن این اداره برای مدیریت خواجه‌گیری، دستمزد کم و بی‌تدبیری برخی مدیران دولت تدبیر و امید را دلیل این استعفا بیان کردند.

 

نکته قابل تأمل در این موضوع زمان نگارش نامه استعفا است، تاریخ درج شده در این نامه ۳۰ شهریور که روز جمعه پس از تعطیلات متوالی تاسوعا و عاشورا است و مهم‌تر اینکه این نامه پس از حدود ۱۵ روز و در اواسط مهر ماه به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

 

در این نامه به اصطلاح استعفا که در هیچ کجای آن نامی از استعفا نیامده تاریخ پایان ماموریت برون سازمانی را ۳۱ شهریور بیان کرده و سرپرست به ظاهر مستعفی اداره ارشاد درخواست کرده که حکم تمدید ماموریت برای وی صادر نشود.

 

تمام این موارد در حالی است که همچنان هیچ مقام رسمی در خصوص تخلف مالی ارشاد بندرماهشهر در دریافت هزینه جهت صدور مجوز برای مرکز اتیسم شکوفه‌ها اظهار نظری نکرده و سرنوشت این تخلف در هاله‌ای از ابهام فرو رفته است.

 

لذا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر دستگاه‌های نظارتی و بازرسی انتظار می‌رود برای تنویر افکار عمومی نتیجه بررسی‌های احتمالی خود درباره تخلف سرپرست سابق اداره ارشاد بندر ماهشهر را ارائه و اعلام کنند.