عده ای ناشناس به اشکال مختلف تاسیسات شهرداری بندرماهشهر و اموال عمومی را تخریب کرده اند

مسئول واحد زیباسازی شهرداری بندرماهشهر اظهار کرد :افرادی ناشناس به اشکالی مختلف دست به تخریب اموال عمومی و تاسیسات شهرداری زده اند که این امر هزینه های بسیاری را به مدیریت شهری تحمیل می کند.

روح الله ابراهیمیان گفت:متاسفانه عده ای بی توجه به اینکه اموال متعلق به خودشان و عموم شهروندان می باشد به تاسیسات شهرداری آسیب می رسانند که از نمونه های آن می توان به تخریب ست های ورزشی، مجموعه بازی کودکان، تخریب سطل های زباله، شکستن چراغ های روشنایی، سرقت و تخریب نیمکت ها و گلدان های شهری نام برد که این تجهیزات برای رفاه حال شهروندان عزیز و گرامی تهیه شده است.

وی افزود:امکانات خریداری و نصب شده در جهت تامین رفاه حال شهروندان می باشد و باید امانتداری مطلوب از آنها نگهداری شود اما متاسفانه می بینیم اینگونه اموال به راحتی توسط برخی افراد سودجو از بین می روند و خسارت های هنگفتی به شهرداری و زیبایی شهر وارد می آوردند.

مسئول واحد زیباسازی با بیان اینکه تخریب اموال عمومی جرم محسوب می شود گفت: کسانی که اقدام به تخریب تجهیزات شهری و اموال عمومی می کنند مجرم هستند و قانون برای آنها مجازات ویژه ای در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: زیبایی شهر موضوع بسیار مهمی است که علاوه بر اقدامات شهرداری نیازمند همکاری مردم است و شهروندان می توانند با تعاملی که با شهرداری دارند به زیباسازی هرچه بهتر شهر کمک کنند.