فرماندار بندر ماهشهر:

ابهامات قرارداد «استخر المپیک» بندر ماهشهر باید روشن شود/ اداره کل ورزش و جوانان خوزستان پاسخگوی ابهامات باشد

فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه ابهامات قرارداد استخر المپیک باید روشن شود، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان پاسخگوی ابهامات و موضوعات موجود باشد.

به گزارش خورنا، محسن بیرانوند اظهار کرد: به گفته رئیس هیئت شنای استان خوزستان، رئیس هیئت شنای بندر ماهشهر برکنار شده و دبیر این هیئت به عنوان سرپرست منصوب شده است و از آنجایی که قرارداد استخر المپیک با هیئت بوده و نه با شخص، با اداره ورزش و جوانان مکاتبه کرده و از آنها خواسته‌ایم برخی ابهامات این قرارداد را روشن کنند.

وی ادامه داد: این استخر از ماه‌های پایانی سال گذشته در اختیار هیئت شنای بندر ماهشهر و رئیس آن بوده، در حالی که بر اساس شنیده‌ها قرارداد بین استخر و اداره ورزش و جوانان، شهریور امسال منعقد شده و باید مشخص شود این استخر پیش از آن به چه شکل در اختیار این فرد بوده و درآمدهای حاصله از قرارداد با پتروشیمی‌ها و بلیط‌فروشی به چه حسابی رفته است.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: اداره ورزش و جوانان باید این ابهامات موجود را مشخص کند، ضمن اینکه اعتراضاتی نیز از سوی کارکنان این استخر مطرح شده که باید به این اعتراضات نیز رسیدگی شود. با جدیت پیگیر این موضوع هستیم و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان باید پاسخگوی این موضوعات باشد.

وی در پایان متذکر شد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این استخر دارای درآمدهای فراوانی بوده و این درآمد به گونه‌ای است که می‌تواند ورزش شهرستان را مورد حمایت قرار دهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *