قیمت طلا، دلار، سکه ، خودور و ارز امروز ۹۷/۰۷/۱۶

خورنا- بعد از شتاب ریزش قیمت ها در بازار ارز و افزایش مراجعه مردم به مراکز خرید و فروش ارز برای فروش ارزهای خانگی، بانک مرکزی از بانک ها خواست نسبت به خرید ارزهای مردمی فعال شوند.

برهمین اساس شعب ارزی بانک ها هر روز بعد از دریافت نرخ از بانک مرکزی، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام می کنند. دستور بانک مرکزی به بانک ها بعد از آن صادر شد که صرافی ها از خرید ارزهای مردمی خودداری و میدان را به دلال ها واگذار کرده بودند.

امروز بانک های عامل هر دلار را ۹ هزار و ۹۵۰ تومان و هر یورو را ۱۱ هزار و ۴۴۵ تومان از مردم خریداری می کنند. گفتنی است دیروز بانک ها دلار را از مردم ۹ هزار و ۹۵۰ تومان می خریدند و با این حساب نرخ امروز خرید ارز از مردم در بانک ها نسبت به دیروز تغییری نکرده است اما نرخ یورو نسبت به دیروز کمی ارزان شده است.

آخرین قیمت طلا و سکه

امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۰۵ هزار تومان، ربع سکه ۹۵۲ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۴۱ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۷۷ هزار و ۹۳۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۱۹۴٫۲ دلار معامله می‌شود.

قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۸۳۶ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزادبه ۱۴٫۵ هزار تومان رسیده است.

در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان ثابت مانده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد ۳۶۲۴ تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۵۰۶ تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد بیش از ۱۶ هزار تومان فروخته می شود.

بر اساس بخشنامه دولت، اعلام قیمت ارز در بازار آزاد ممنوع است بنابراین در این گزارش، نرخ ارز حذف شده است.

آخرین قیمت های خودرو

در معاملات امروز بازار خرید و فروش خودرو پژو۲۰۷ اتوماتیک با ثبات قیمت ۱۰۳ میلیون تومان، پژو۴۰۵ GLX‌ با کاهش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تیبا صندوق‌دار با ثبات قیمت ۳۷ میلیون تومان و پژو۲۰۶ صندوق‌دار با کاهش یک میلیون تومانی با قیمت ۶۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پراید ۱۱۱ هم با کاهش ۱ میلیون تومانی با قیمت ۳۴ میلیون تومان، پژو پارس با کاهش ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو۲۰۶ تیپ ۵ با کاهش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با قیمت ۶۴ میلیون تومان و سمندال‌ایکس با کاهش ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز به‌شرح زیر است:

انتهای پیام/