فرماندار هفتکل دردومین جلسه شورای فرهنگ عمومی هفتکل:هیچ پیامبری و امامی در خانه ننشست تا مردم سراغ او بروند لذا باید سراغ مردم رفت و از مشکلات آنان باخبر شد

قادر سبحانی/خورنا- دراین جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هفتکل گفت: باید با اجرای صحیح سنت‌ها و مراسماتی که عامل انتقال فرهنگ اصیل است از ایجاد فاصله بین نسل حاضر و آینده با نسل گذشته جلوگیری کرد.

در ادامه احمد رضا زنگنه دبیرجلسه و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تبریک هفته نیروی انتظامی به سبز پوشان بی ادعایی که وظیفه خطیر امنیت مردم را به عهده دارند، افزود: با بررسی مشکلات و معضلات و ویژگی‌های فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی هفتکل وجود دارد، نگرانی‌هایی در زمینه زیاد شدن مسأله خود کشی داریم که با بررسی و ریشه‌یابی آن به آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد می‌رسیم.

وی ابراز امیدواری کرد که برای حل مشکلات فرهنگی شهرستان اقداماتی عاجل صورت گیرد. همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید عابدین طباطبایی فرماندار شهرستان هفتکل گفت: فرهنگ، کاربردی است هیچ پیامبری و امامی در خانه ننشست تا مردم سراغ او بروند لذا باید سراغ مردم رفت و از مشکلات آنان باخبر شد و با مشارکت دادن مردم برنامه‌های دقیق فرهنگی تدوین کرد.

درپایان این جلسه مصوباتی درباره پیگیری حقوق زنان بی‌سرپرست تصویب شد و مصوب شد با همکاری اساتید دانشگاه‌های پیام نور و علمی کاربردی شهرستان هفتکل، عوامل آسیب‌های اجتماعی ریشه‌یابی شوند و راهکارهای علمی برای محو ناهنجاری‌ها به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارسال شود