قلندرنژاد: مطمئنا شاهد استقلال اهوازی قدرتمند خواهیم بود/ به لیدرها و هوادارنماها باج نخواهم داد  

خورنا_ کنارکوهی/ قلندر نژاد مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز در مصاحبه با خبرنگار خورنا گفت: پس از کش و قوس های فراوان و پذیرفتن مدیرعاملی باشگاه با سابقه استقلال هواز در جهت خدمت به مردم شریف و فوتبال دوست اهواز، در ابتدا به جهت ایجاد تغییر و تحول و پایان دادن به نابسامانی های موجود کوروش بختیاری زاده با تجربه را بعنوان مدیر اجرایی تیم فوتبال انتخاب کردیم و در ادامه کار با مشورت با اعضای هیات مدیره، مسولیت سرمربیگری استقلال اهواز را به سیاوش بختیاری زاده سپردیم. در ادامه کار به کمک آقای کارون یعقوبی که زحمات زیادی را در این مدت متحمل شدند بازیکنان مد نظر کادر فنی را جذب کردیم تا مهترین دغدغه کادر فنی را مرتفع سازیم.
وی در ادامه بیان کرد: پس از جذب کادر و بازیکنان مد نظر آنها، نسبت به فراهم کردن امکانات مورد نیاز آنها اقدام شد که حق والانصاف با مذاکره و جذب منابع مالی مورد نیاز، امکانات تمرینی، مقدمات حضور در اردوی پیش فصل بروجن، مهمانسرا جهت اسکان بازیکنان، پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان در هنگام عقد قرارداد و پرداخت ورودی مسابقات فراهم گردید.
قلندرنژاد در خصوص ادعای دو بازیکن استقلال اهواز در خصوص نبود خوابگاه و تصادف آنها در مسیر اهواز به آبادان افزود: نبود خوابگاه جهت اسکان بازیکنان کذب محض است و بازیکنان ذکر شده به دلیل مشکلات خانوادگی در خوابگاه اسکان نداشتند.
مدیرعامل استقلال اهواز در خصوص قطع همکاری با سیاوش بختیاری زاده گفت: با توجه به شرایط سخت افزاری فراهم شده توسط باشگاه و متاسفانه نتایج ضعیف کسب شده با مشورت هیات مدیره تصمیم به قطع همکاری با کادر قبلی و سپردن کار به کادری قوی که در راس آن داریوش هرمزی قرار دارد، گرفتیم و خوشبختانه در این مدت بازیکنان جدیدی جذب شد و انشالله در آینده استقلالی قدرتمند تر خواهیم دید.
قلندرنژاد در خصوص سوء استفاده برخی لیدر ها و تماشاگر نماها به تندی بیان کرد: جا دارد به آقایانی که به فکر منافع شخصی خود هستند بگویم که رزومه من مشخص است و مطمئنا به کسانی خود را بعنوان هوادار نشان میدهند ولی با سوء استفاده از برخی بازیکنان با نیت های شوم از پیش تعیین شده قصد ضربه زدن به استقلال اهواز و ورزش خوزستان دارند، باج نخواهم داد. ضمنا با عاملین خبرهای کذب و دروغین که از طریق فضای مجازی منتشر میشود از طریق مراجع قانونی برخورد کرده و بخاطر ورزشکاران و مردم شریف خوزستان به هیچ عنوان از آنها نخواهم گذشت.
وی در انتها بیان کرد: جا دارد از آقای کارون یعقوبی که با مساعدت مالک باشگاه آقای جهانداری مشکلات کمیته انضباطی را برطرف کردند و آقای کوروش خان بختیاری زاده که با تمام وجود درکنار ما هستند تشکر کنم. انشالله با کمک رئیس کانون هواداران، هواداران واقعی استقلال اهواز و اهالی واقعی رسانه استقلال اهواز را در آرامش مدیریت کنیم و شاهد حضور دوباره در لیگ برتر باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *