جلسه کمیته اقتصادی خرمشهر در اتاق بازرگانی تشکیل شد

عباس مدحجی: نشست کمیته اقتصادی خرمشهر با حضور نماینده ، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ، معاون فرهنگی و مدیر بخش گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، نایب رئیس اتاق بازرگانی ، رئیس شورای شهر و فعالان اقتصادی وخصوصی خرمشهر، صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه در اتاق بازرگانی به منظور بررسی راهکارهای ساماندهی ورود گردشگران خارجی به رز شلمچه و تقویت صنعت توریسم درمانی برگزار شد.

موسوی، نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر ضمن اظهار رضایت از فرصت توریسم در منطقه به چالشهای توریسم در این منطقه به ترتیب ذیل اشاره کرد: عدم پکیج های توریستی ، عدم رقابتهای ایرلاینها، عدم حضور مؤثر بیمه ها ، خدمات ضعیف ، کافی شاپها و رستورانها ، ضعف امنیت در مسیر شلمچه برای مسافران.

غریبی از فعالان بخش خصوصی هم به عدم کریدور مناسب و منظم برای جذب و خدمات دهی به توریستها اشاره کرد و افزود: بارها مشاهده شده که توریستهای منطقه در شهر مورد راهزنی قرار گرفته اند و این برای کشوری که ادعای بالاترین ضریب امنیت را دارد، جای تاسف دارد. فرودگاه آبادان دیگر بین المللی نیست و این فرصت از فعالان اقتصادی گرفته شد. معضل خانه های غیر رسمی اجاره ای فاقد مجوز هم در حال ضربه زدن به صنعت توریسم منطقه است.

این جلسه هم اکنون در حال برگزاری ست.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *