امام جمعه شهرک طالقانی: آموزش و پرورش بندرماهشهر مشکل کمبود نیروی انسانی در مدارس را رفع کند

امام جمعه شهرک طالقانی گفت: از مسئول آموزش و پرورش شهرستان می‌خواهم تامین کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان بندر ماهشهر و شهرک طالقانی را جدی پیگیری کند. ‌

حجت الاسلام سید سلمان هاشمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرک طالقانی با اشاره به اجتماع ۱۰۰ هزار نفری بسیجیان با مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری روز گذشته در اجتماع عظیم بسیجیان جهادگر با اشاره به اینکه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بعد از کنکاش فراوان، به تحریم رسیده است وجز تحریم اقتصادی راه دیگری ندارد و بقیه‌ی راه‌ها در مقابل او مسدود است، یادآور شد که تحریم اقتصادی شکننده‌تر از اقتصاد ملی ما است و اقتصاد ملی ما می‌تواند تحریم را شکست دهد و شکست تحریم، شکست آمریکا است و آمریکا یک سیلی دیگر از ملت ایران خواهد خورد.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به حماسه بزرگ اربعین اظهار کرد: یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی اربعین است و امیدواریم که کشور عراق تمهیدات لازم را بیش از پیش انجام دهد و از دولت می‌خواهیم که با ارز ارزان مشکل روادید و زوار را حل کند.

هاشمی در فراز دیگری از خطبه ها عنوان کرد: اقدام موشکی اخیر معادلات دشمن را بهم زد و در کاهش نرخ ارز نیز تاثیر داشت، یگان موشکی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کمتر از ده روز از حمله تروریستی اهواز، طی عملیاتی به نام «ضربت محرم» با ۶ فروند موشک بالستیک زمین به زمین و چند فروند پهپاد ، مرکز تجمع سران این گروه تروریستی در منطقه البوکمال در شرق فرات در کشور سوریه را در فاصله ۵۷۰ کیلومتری مورد هدف قرار داد و گوشمالی سختی به این عوامل طبق تاکید مقام معظم رهبری داده شد.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به پاسداشت ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی عنوان کرد: دانش و پیشرفت و عدالت و سرافرازی و عزت دنیا و آخرت در جامعه‌ای است که امنیت در آن وجود دارد و ارزش امنیت برای هر جامعه‌ای و هر ملتی با چیز دیگری قابل قیاس نیست. این روز را به تمامی عزیران در نیروی انتظامی تبریک و امیدوارم با وجود این عزیزان روز به روز بر عزت و عظمت کشور عزیز ما ایران افزوده شود.

حجت الاسلام هاشمی گفت: از مسئول آموزش و پرورش شهرستان می خواهم تامین کمبود نیروی انسانی در مدارس شهرستان بندر ماهشهر علی الخصوص شهرک طالقانی را بطور جد پیگیری کند.

امام جمعه شهرک طالقانی با انتقاد وضعیت ورزش شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: آقای مدیرکل جنابعالی دوبار برای سالن ورزشی شهرک طالقانی که بیشتر شبیه به یک سوله می ماند، مراجعه و از نزدیک مشاهده کردید، و قول های ده روزه برای ترمیم و تغییر سالن ورزشی دادید! چرا به وعده‌های خود عمل نمی‌کنید؟ مگر هدف از حضور شما به شهرک طالقانی چه بود؟ مگر نه حل مشکل ورزش این جوانان است؟ چرا وعده‌ای که می‌دهید به آن عمل نمی‌کنید؟

وی افزود: زمین چمن مصنوعی یا طبیعی که سال‌های سال است به همین وضعیت رها شده است، مسئولان جلسه و صورت جلسه می‌کنند اما خروجی مفیدی از جلسات نمی‌بینیم ،ضعف کار در کجاست؟ سه زمین چمن مصنوعی داریم که قرار بود شهرداری زمین‌ها را تعویض کند اما تا کنون خروجی کار را مشاهده نکردیم!

هاشمی ادامه داد: اگر بودجه ندارید پس چگونه برای تیم شهرداری میلیاردها خرج می‌کنید اگر واقعا پول ندارید آن را به بخش خصوصی یا یکی از شرکت‌های پتروشیمی واگذار کنید، بنده از ورزش حمایت می کنم. تنها دلخوشی جوانان همین فوتبال است اما ضرورتی ندارد برای تامین مخارج این تیم، شورای راهبردی و شهرداری، میلیاردی خرج کند و بعد ازآن هم نتیجه ای نگیرد.

وی گفت: نمونه بارز آن را در شهرک طالقانی مشاهده می‌کنید که سه ورزشکار منطقه که با هزینه شخصی خود در مسابقات کیوکشین کاراته به اروپا و کشور صربستان رفتند و مقام کسب کردند و افتخاری برای شهرستان بندرماهشهر شدند، آیا خدا قوت به آنها گفتیم؟ آیا با تقدیر و استقبال در خور شانشان مواجه شدند؟ آیا جویای احوال آنها شدیم؟ از فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواستاریم که نگاه ویژه‌ای به شهرک طالقانی و نقاط محروم شهرستان داشته باشند./فارس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس سلام ریس اموزش و پرورش ماهشهر بسیار بد برخورد است جواب ارباب رجوع را بدرستی نمی دهد این اغشاش گرسال ۸۸ ریس ستاد میر حسین موسی بود این درا در شهر شوش نخواستند اقای گلمرادی اوردش ماهشهر امسال سال اخر نمایندگی ایشان است باید هر چه سریعتر اینجا را ترک کند