دادستان بندرماهشهر:تذکری در خصوص وضعیت شهر به رئیس اداره آبفا داده می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر از دعوت و تذکر به رئیس اداره آب و فاضلاب بندرماهشهر در خصوص شکستگی‌های لوله‌های آب و فاضلاب و سرازیر شدن آن‌ها به کوچه‌ها و خیابان‌ها در آینده نزدیک خبر داد.

مهدی محمدی اظهار داشت: با توجه به نارضایتی زیاد مردم بندرماهشهر از مدیریت اداره آب و فاضلاب این شهرستان و همچنین اخبار و گزارشات منعکس شده در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به زودی از مدیریت آبفا بندرماهشهر دعوت شده تا برای دادن تذکراتی از طرف دادستانی در دادگاه حاضر شود.

وی افزود: افزایش کنده‌کاری‌ها و شکستگی‌های لوله‌های آب و فاضلاب و سرازیر شدن آن‌ به کوچه‌ها و خیابان‌ها از اصلی‌ترین دلایل دعوت از رئیس اداره آبفا بندرماهشهر است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر بیان کرد: اگر رئیس اداره آب و فاضلاب بندرماهشهر تذکرات داده شده از سوی دادستانی را رعایت نکرد پس از آن اعمال قانون شده و با او برخورد می‌شود.

گفتنی است پس از انتشار اخبار در خصوص نارضایتی مردم بندرماهشهر از اداره آبفا این شهرستان در رسانه ها، بازرسین و ناظران اداره کل آب و فاضلاب استان خوزستان به بندرماهشهر آمده و از وضعیت پروژه‌ها و کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر بازدید کرده و همچنین با امام جمعه شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر دیدار کردند./تسنیم