نماینده شادگان از لزوم مؤاخذه تمام عوامل پروژه جاده آبادان ـ ماهشهر خبر داد

خورنا: نماینده مردم شادگان در مجلس با اشاره به تصادف اخیر در جاده آبادان ـ ماهشهر گفت: کارفرما، پیمانکار، مجری طرح، وزارت راه، وزارت نفت و استاندار خوزستان باید در ارتباط با عدم تکمیل پروژه این جاده مؤاخذه شوند.

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به تصادف اخیر در جاده موسوم به مرگ آبادان ـ ماهشهر که ۱۰ کشته بر جای گذاشت، اظهار کرد: پروژه تعریض و بهسازی جاده آبادان ـ ماهشهر افزون بر ۲۰ سال است که در دستور کار دولت بوده و همچنان به اتمام نرسیده است.

وی افزود: تاکنون تصادفات و حوادث غیرقابل جبرانی در این جاده به وقوع پیوسته که تصادف اخیر در نوع خود بی‌نظیر و بسیار اسفناک بوده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با شنیدن خبر این تصادف بسیاری از نمایندگان مردم در مجلس به وزیر راه تذکر دادند و خواهان پاسخگویی او در برابر این حادثه هستند.

وی اضافه کرد: در همین راستا مقرر است کارفرما، پیمانکار، مجری طرح، وزارت راه و وزارت نفت نیز مؤاخذه شوند زیرا با این اتفاق دلخراش همه آنها زیرسؤال رفته‌اند.

تمیمی همچنین عنوان کرد: در این راستا استاندار خوزستان نیز باید جواب پس بدهد و ما به شدت این قضایا را دنبال می‌کنیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

وی با اشاره به تصادف اخیر ادامه داد: از شبی که این تصادف در جاده آبادان ـ ماهشهر رخ داده بسیاری از نمایندگان مجلس اعتراضات خود را به وزیر راه اعلام کرده و خواهان پیگیری هر چه سریع‌تر تکمیل پروژه هستند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید این پروژه نیمه تمام که آرزوی دیرینه شهروندان خوزستانی بوده را زودتر به سرانجام رساند تا بعد از این دیگر شاهد بروز چنین حوادثی در این مسیر نباشیم.

وی با بیان اینکه مشکلات استان خوزستان آنقدر زیاد است که قابل شمارش نیست، گفت: باید با تعامل و هماهنگی بر مشکلات فائق آمد و مسیر را برای زندگی مردم هموارتر کرد.

تمیمی در پایان اظهار کرد: مشکلات و معضلات را باید اولویت‌بندی کرد و با توجه به ضرورت‌های موجود منطقه و شهر، آنها را پیگیری کرد و به انجام رساند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جکی چان عزیزم جاده آبادان - بندر امام خمینی . یاد بگیر