شش مهر سند مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس است

خورنا- سردار احمد خادم سیدالشهدا اظهار داشت: تمام نیروهای نظامی و انتظامی ایران اسلامی در اوج آمادگی و عزت و اقتدار خود هستند و در صورت نیاز، پاسخی قاطع و هوشمندانه به دشمن در هر عرصه و میدانی می‌دهند.

وی افزود: مردم ایران و رزمندگان اسلام همان گونه در نبرد حق علیه باطل درهشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت، تهدیدهای دشمن را پاسخ داده‌اند این بار نیز در برابر زیاده خواهی های دشمن ایستادگی و برای دفاع از کشور و انقلاب آماده ثبت افتخارات و رشادت‌های مختلف هستند.

فرمانده قرار گاه عملیاتی کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب کشور عنوان کرد: امروز به پشتوانه همین افتخارات است که دشمن امکان نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد و باید گفت که هیچ گونه خطری مرزهای کشور را تهدید نمی‌کند.

وی گفت: مقاومت مردم ایران اسلامی و دفاع آنان از کشور در برابر تهدیدهای دشمن به هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های نبرد مقاومت محدود نمی‌شود، این مردم با روحیه ولایت مداری خود در هر عرصه و میدانی آماده مقابله با دشمن و حرکت در مسیر ولی فقیه و انقلاب هستند.

سردار خادم الشهدا با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: شش مهر و چهارم آذر ماه، سندهای مقاومت و افتخار مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی، ایران معاصر است.

وی افزود: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و حماسه شش مهر، دین خود را به انقلاب و کشور ادا و از هیچ چیز، دریغ نکردند و به همین جهت ما نیز باید در مسیر پاسداشت رشادت‌ها و افتخارات آن‌ها وارد عمل شده و از هیچ تلاشی، دریغ نکنیم.

فرمانده قرار گاه عملیاتی کربلا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنوب غرب کشور خاطر نشان کرد: امروز نه یک نهاد و نه یک مسئول، همه شهروندان و مسئولان باید در جهت پاسداشت حماسه‌های این مردم در هشت سال دفاع مقدس و تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهدا، وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: تنها با تکیه بر راه امام و شهدا و توجه به حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و تبیین راه اهل بیت(ع) است که می‌توانیم دشمن را در عرصه فرهنگی به عقب رانده و این بار نیز شکستی دیگر برای آنان در تاریخ و تقویم انقلاب ثبت و اقتدار ملی و برون مرزی خود را به دنیا نشان دهیم.

انتهای پیام/