آئین میهمانی لاله‌ها و غبارروبی مزار شهدا اندیمشک برگزار شد

خورنا- به مناسبت شش مهر و سال روز حماسه مردم اندیمشک در جسر نادری و آغاز هفته مقدس آئین تقدیر از شهدای این شهرستان در بهشت زهرا(س) اندیمشک و با حضور پرشور شهروندان سنگربان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس به اجرا رسید.

در این آئین ویژه و با شکوه و معنوی، جمع گسترده‌ای از رزمندگان و خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و جبهه‌های نبرد مقاومت و مسئولان محلی و استانی حضور داشتند و با اهدا گل، غبار روبی و قرائت فاتحه از مقام والای شهدا، تقدیر گردید.

پیمان جهانگیری در این مراسم، اظهار داشت: مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس و با رشادت و مردانگی هر چه تمام‌تر، برای دفاع از کشور و انقلاب از جان و مال خود گذشتند و حماسه‌های بی نظیری را ثبت و ماندگار کرده‌اند.

وی افزود: به همین جهت و با هدف نکوداشت حماسه‌های این مردم، عصر امروز و در محل یادمان جسر نادری و به مناسبت شهش مهر سال روز حماسه و مقاومت مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، ویژه برنامه‌های مختلفی طراحی و به اجرا می‌رسد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: با همکاری و پیگیری مسئولان محلی و لشکری و کشوری، برنامه ریزی‌های مختلف و مورد نیاز پیش بینی و فراهم شده است و تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان برای برگزاری آئین‌های ویژه پاسداشت این روز بزرگ و مردمی، بسیج شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا نقشه هدایت و منشأ خیر و برکت در شهرستان و کشور هستند و باید بیش از گذشته و با توجه به نیازهای کشور و جامعه در مسیر شناخت و تبیین راه و منطق آنان تلاش و برنامه ریزی کرد چرا که این راه و افتخارات شهدا، بیش از گذشته دشمن را برای تسلط به مرزهای کشورها و خدشه بر اقتدار ملی و برون مرزی ما به عقب می راند.

جهانگیری ادامه داد: مردم اندیمشک امروز به شهرستان یک هزار شهید و شهر شهدای مدافع حرم شناخته می‌شوند و به همین جهت باید بیش از گذشته،رشادت‌های این مردم را قدر دانست و در مسیر توسعه شهرستان و تقویت گفتمان ولایت مداری و اهل بیت(ع) در اندیمشک تلاش کرد.

انتهای پیام/