آشفته‌ بازار بندر ماهشهر/ اینجا بازار ستاد را تنظیم می‌کند!

مدتی‌ است همراه با نوسانات نرخ ارز شاهد آشفتگی در بازار کشور هستیم که عدم نظارت ستاد تنظیم بازار و اداره صنعت، معدن و تجارت این وضعیت را در بندر ماهشهر تشدید کرده است.

در هیاهوی این آشفته بازار، عده‌ای سودجو با احتکار اجناس و دادن قیمت‌های نجومی در حال مکیدن خون مردم هستند و مسئولان شهرستان نیز فقط به مشاهده این وضعیت می‌پردازند.

ممکن است سکوت مسئولان، این شائبه را برای مردم بندر ماهشهر به وجود آورد که به موجب روابط برخی افراد پر نفوذ با مسئولان شهرستان از تخلفاتی که توسط شهروندان گزارش شده چشم‌پوشی می‌شود.

رشد نجومی قیمت‌ها در بندر ماهشهر به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان همان اجناس را با نصف قیمت در شهرهای مجاور تهیه کرد و همین امر سبب رکود بازار و بلاتکلیفی مردم شده است.

سکوت مسئولان و بی‌تفاوتی واحدهای نظارتی شهرستان بندر ماهشهر عین خیانت به مردم و نظام جمهوری اسلامی است چرا که در این برهه حساس راه برای جولان دشمنان این مملکت باز گذاشته شده تا فشار بیشتری به شهروندان وارد شود.

انتظار می‌رود ستاد تنظیم بازار که ریاست آن در دست فرماندار شهرستان بندر ماهشهر است این روند را خاتمه داده و با نظارت‌های میدانی و برخورد با متخلفان بساط احتکار کنندگان و گران‌فروشان را در این شهرستان برچیند.