کسی حامی تنها تیم خرمشهر نیست

خورنا: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یادآوران شلمچه از وخامت اوضاع حمایتی این تیم خبر داد و گفت: کار این باشگاه به سمتی سوق داده می‌شود که باید فریاد زد.

مجید ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: حمایت‌ها به‌طور کامل از مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی یادآوران شلمچه سلب شده به گونه‌ای که از این به بعد فدراسیون برای ما زمین تعیین می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون فوتبال، زمین نفت اهواز را برای برگزاری دیدارهایمان به ما معرفی کرده است، افزود: مسئولان این مجموعه برای هر بازی از ما طلب ۹۰ میلیون ریال را کرده‌اند که کاملاً غیرمنطقی و خارج از انصاف است.

*مسئولان شهری سنگ اندازی می‌کنند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یادآوران شلمچه خاطرنشان کرد: البته ما در خرمشهر مشغول آماده سازی زمین خود هستیم و قول گرفته‌ایم که تا پایان امسال زمین را تحویل بگیریم.

وی در مورد حمایت مسئولان شهری از این باشگاه اضافه کرد: مسئولان شهری نیز به‌جای حمایت، علیه ما برخاسته‌اند و بر سر راه ما سنگ اندازی می‌کنند.

ناصری در مورد اینکه چرا باشگاه تاکنون موضع سکوت را در قبال این مشکلات در پیش گرفته است، گفت: تاکنون قصد اظهار نظر در این موارد را نداشته‌ایم و سکوت کرده‌ایم، سیاست مجموعه هم بر این منوال بوده است.

وی اضافه کرد: از امروز روزه سکوت را شکسته و بلاهایی که بر سر این مجموعه آمده را فریاد می‌زنیم تا عوام بدانند بعضی‌ها در این شهر نمی‌خواهند روح جوانان خرمشهری شاد شود و جوانان این شهر به‌دنبال تفریحات سالم باشند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی یادآوران شلمچه در مورد تیم فوتبال این باشگاه چنین اظهار نظر کرد: چند هفته‌ای‌ست نتایج خوبی نمی‌گیریم اما درصدد تقویت تیم هستیم و به‌زودی نفراتی به مجموعه اضافه می‌کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *