سپاه هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد

دکتر عباس ایاران : حامیان الاحوازیه و دولتهای دست‌نشانده‌ی آمریکا در منطقه بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده، ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد.

عملیات انتحاری و حمله تروریستی که شماری از مردم و نیروهای مسلح کشور را در اهواز به خاک و خون کشاند و منجر به شهادت و مجروحیت شماری از هموطنان  بی گناه  شد، رذالت دشمنان ما را بیشتر نمایان کرد. فلذا استکبار و دول مرتجع منطقه که پیوسته حامی تروریستهای تکفیری هستند، بدانند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرده، ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون انتقام نمی گذارد.

عملیات های تروریستی متوالی از سوی گروه های تکفیری کینه توز و خارج از اسلام و ملت، ضرورت ایجاد جنبش بزرگ جهانی برای ریشه کن کردن تروریسم تکفیری را بر ما لازم می نماید.

نباید در این جنبش با نظام هایی که تروریست ها را با فکر منحرف خود و از لحاظ مادی و تسلیحاتی پشتیبانی می کنند، مماشات نمود. چرا که این کشورها، کشورهای منافق، جنایتکار و نظام های قبیله ای هستند که به بهانه های فرقه ای نفرت انگیز، تکفیری ها را حمایت می کنند.

ترور، خالی از دین و ضمیر انسانی و اخلاقی است و تروریست های بی دین ،آنهایی که هویت دینی، ملی و انسانی ندارند، با خدا و پیامبر او در خانه خدا می جنگند تا رهبران صهیونیست و استکبار جهانی و نوکران جنایت کار آنان “وهابیت” را راضی نمایند و این گونه بود که دست خبیثشان به خون گروهی از مؤمنان در ایام عزاداری حسینی (ع) آغشته شد.

این عملیات جنایتکارانه که هدف آن، ایجاد اختلاف و تفرقه میان آحاد امتی که قرن هاست با برادری و امنیت در کنار هم زندگی می کردند، را محکوم می کنیم. طرفهای حامی و پشتیبان چنین گروهکی که با رذالت این اقدامات تروریستی را انجام داده، معروف و مشخص است و بر عقلا و آگاهان پوشیده نیست.

جنایات اهواز ترجمان عملی قابل پیش بینی افزایش تنش منطقه ای و بین المللی است که اخیرا در منطقه ما رخ داد.

تمام شواهد و تحقیقات نشان می‌دهد، این مجموعه تروریستی وابسته به جریان تکفیری_ وهابی عربستان بوده و از طریق شبکه ماهواره‌ای “احوازنا” که از سوی عربستان هدایت می‌شود به تروریست‌ها و این گروهک تکفیری برای انجام چنین حادثه تروریستی سیگنال و کد داده شد.

اکنون سؤال این است که هدف شومی که  تروریست‌ها و حامیان غربی، عبری، عربی‌شان را به این ورطه خطرناک و ریسک سنگین عملیات ویژه در اهواز کشاند چیست؟  پاسخ واضح و روشن است؛ هدف اصلی دشمن در ناآرامی‌های اخیر، کوبیدن بر طبل اختلاف میان اقوام و قومیت‌های استان به بهانه بحث معیشت و محرومیت بود، در ماجرای اخیر، سران همه اقوام و عشایر خوزستان با بیداری و هوشیاری کامل، در تشییع شهدا حضور پیدا کردند  و با تمام وجود و برای دفاع ازنظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه حاضر شدند.

روزی بعثی ها آمدند و روی دیوارهای خرمشهر نوشتند: آمده ایم بمانیم

و حالا الاحوازیه ، گروهی تجزیه‌طلب و خواستار جدا کردن خوزستان از ایران …
اما نمیدانند که خوزستان بدون ایران و ایران بدون خوزستان، معنا ندارد.

اما کفتارهای الاحوازیه و آنهایی که قلاده به گردنشان آویزان کرده اند بدانند که ایران حافظانی دارد که این جمله را برای بدخواهان خیالی دست نیافتنی کرده و خواهد کرد.

چه زیبا فرمودند ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی)  که ملت ایران دارد حرکت می‌کند و پیش می‌رود؛ این ترقه‌بازی‌هایی هم که امروز شد، این‌ها هم در اراده‌ی مردم تأثیری نخواهد گذاشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *