توضیحات وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت ۳ طرح بهداشتی و درمانی نیمه تمام بندرماهشهر

سید حسن قاضی زاده هاشمی در سفر خود به بندرماهشهر توضیحاتی درباره سه پروژه نیمه تمام بهداشتی و درمانی این شهرستان ارائه داد.

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در پاسخ به سوال خبرنگار خورنا در خصوص ۳ پروژه اساسی بهداشت و درمان در بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص بیمارستان سوانح سوختگی متأسفانه ما هم چند سال است که میبینیم چند ستون بتونی علم شده و پروژه‌ این بیمارستان در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده و باید برای آن اعتبار سالانه در نظر گرفته شود که استاندار محترم استان خوزستان آن را پیگیری خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی درباره تاسیس دانشکده پیراپزشکی در بندرماهشهر گفت: در این خصوص  هیچگونه مشکلی وجود ندارد و درصورت تامین فضای آموزشی هیچگونه منعی برای مجوز احداث این دانشکده وجود ندارد. این کار باعث ارتقاء و رونق آموزش عالی در منطقه خواهد شد و لااقل نیاز شهرستان بندر ماهشهر با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت را  با نیروهای بومی همین منطقه تامین خواهد کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در خصوص مرکز انتقال خون نیز پس از برگشتن به تهران از سازمان انتقال خون خواهم خواست که مرکز انتقال خون بندرماهشهر را تاسیس کنند.