محمد امین زرگر مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر گفت:

با سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بندرماهشهر پروژه های عمرانی و درمانی به بهره برداری می رسد

خورنا|باقر گل فر: محمد امین زرگر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: با سفر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به بندرماهشهر پروژه های عمرانی و درمانی با اعتبار بالغ بر ده میلیارد تومان به بهره برداری خواهید رسید.

وی در ادامه به خبرنگار ما گفت: اورژانس بیمارستان حاجیه نرگس معرفی با ۱۵۰۰ مترمربع زیربنا و با اعتبار ۴۳۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و خرید با همکاری و همیاری هیات امنای دانشگاه جندی شاپور اهواز و شرکت عملیات غیر صنعتی و آسفالت و بهسازی محوطه اورژانس با کمک شهرداری بندرماهشهر به بهره برداری می رسد.

وی افزود:بخش ICU بیمارستان حاجیه نرگس معرفی از ۷به ۱۳ تخت و بخش CCU از ۸ به ۱۲ تخت در راستای ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستانی افزایش یافت. بهسازی فضا و خرید تجهیزات با ۱۱۰۰میلیارد تومان اعتبار توسط هیات امنای دانشگاه جندی شاپور اهواز تامین شد. بهسازی و بازسازی بخش اطفال با ۲۰۰میلیون تومان اعتبار ، خرید دستگاه تست ورزش با ۸۰ میلیون تومان توسط شرکت عملیات غیر صنعتی به مردم شریف بندرماهشهر اهداء شد.

زرگر گفت: خرید ، نصب و راه اندازی دستگاه تصویر برداری CRM اتاق عمل بیمارستان حاجیه نرگس معرفی با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار از دیگر پروژه های درمانی این بیمارستان است.

وی اظهار کرد: با توجه به فضای کوچک کلینیک بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و موجود بودن زمین خالی در محوطه بیمارستان و ارتقاء سطح کیفی این کلینیک احداث وکلینیک تخصصی و فوق تخصص خلیج فارس با مساحت ۱۷۰۰ مترمربع زیربنا و با ۳۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از دیگر پروژهای عمرانی که امروز به بهره برداری می رسد.

محمد امین زرگر بیان کرد: با توجه جمعیت زیاد و محرومیت و عدم دسترسی به بیمارستان ساکنین شهرک شهید رجایی با پیگیری های مسئولان شهرستان احداث مرکز سلامت در این صورت گرفت. که توانستیم یک مرکز خدمات سلامت با مساحت ۶۰۰مترمربع زیربنا و با ۵۰۰میلیون تومان اعتبار احداث و امروز به بهره برداری برسانیم.

وی در پایان گفت: انشالله در چند ماهه آینده اورژانس بیمارستان راه زینب (س) را راه اندازی کنیم و از کسانی که تاکنون با شبکه بهداشت و درمان شهرستان همکاری و همیاری داشته اند تشکر و قدردانی میکنم. و امیدوارم خدمت کوچکی در حوزه سلامت به مردم شریف شهرستان انجام داده باشم.