افتتاح چند پروژه‌ بهداشتی و درمانی در شمال خوزستان با حضور وزیر بهداشت

خورنا- سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در سفر خود به استان خوزستان، صبح امروز با حضور در شهرستان‌های شوش، اندیمشک، دزفول و گتوند از چند پروژه در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان بهره‌برداری کرد.

وزیر بهداشت در شوش از پروژه‌های بلوک زایمان حضرت مریم(س)، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی حضرت دانیال نبی(ع)، مراکز خدمات جامع سلامت سید حمادی، خویس، محمد صافی، محمد شقاطی و خلف مسلم و همچنین ICU بیمارستان نظام مافی شهر شوش هستند که در مجموع بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار آن‌ها بوده است، بهره‌برداری کرد.

وی در شهرستان گتوند نیز حضور یافت و پایگاه سلامت صالح‌شهر را که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال ساخته شده افتتاح کرد.

همچنین قاضی‌زاده هاشمی روز گذشته در آغاز سفرش در خوزستان با سفر به دزفول، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع)، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی یازهرا(س) و بخش آنژیوگرافی۲ بیمارستان گنجویان دزفول را افتتاح کرد.

بهره‌برداری از بخش NICU و بستری نوزادان بیمارستان گنجویان دزفول، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خیر حاج حسن‌عیدی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال، مرکز خدمات جامع سلامت خیر حاج محمدرضا رفیعیان و بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان افشار(دکتر آیتی) دیگر پروژه‌های افتتاح شده توسط وزیر بهداشت بودند.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه برنامه‌هایش در دزفول از روند ساخت مجتمع تخصصی زنان و زایمان حضرت زینب(س) دیدن کرد. طرحی که گفته می‌شود با افتتاح آن حدود یک هزار فرصت شغلی ایجاد می‌گردد.

در شهرستان اندیمشک نیز ۴ پروژه با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید که شامل کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) و اورژانس کوی لور است؛ این طرح ها با اعتباری بیش از ۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون ساخته شده است .

همچنین عملیات ساخت بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی فاطمه زهرا(س ) اندیمشک با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد .